Skub mod gravid-mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. maj

Anonym trådstarter

Hej, jeg er i uge 17+6 og var i søndags sammen med mine søsters børn. Imens jeg stod i haven, kom min søsters datter løbende mod mig (hun er 4 år) og skubbede med begge hænder til min mave, jeg nåede ikke lige at tage fra. Jeg har haft en smule ondt i maven i weekenden, men ved ikke om det er af andre årsager. Har ikke blødt. Bør jeg være bekymret? Og ville I tage til scanning eller foretage jer noget? Og er der andre som har prøvet noget lign? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj

Anonym

Anonym skriver:

Hej, jeg er i uge 17+6 og var i søndags sammen med mine søsters børn. Imens jeg stod i haven, kom min søsters datter løbende mod mig (hun er 4 år) og skubbede med begge hænder til min mave, jeg nåede ikke lige at tage fra. Jeg har haft en smule ondt i maven i weekenden, men ved ikke om det er af andre årsager. Har ikke blødt. Bør jeg være bekymret? Og ville I tage til scanning eller foretage jer noget? Og er der andre som har prøvet noget lign? 

Ud fra din beskrivelse ville jeg ikke være spor bekymret. Da jeg var gravid med nummer to havde jeg en 5 årig, der altså på nærmest daglig basis krammede og skubbede på maven. 

Anmeld Citér

5. maj

Anonym trådstarter

Okay, det er dejligt at læse, jeg synes hun kom med en god fart på men håber at maven kan tåle lidt, lyder heldigvis sådan hvis du fik kram og skub i ny og næ

Anmeld Citér

5. maj

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984

Jeg gled på et fortorv pga isslag under isen 2 uger inden termin, men det hjalp ikke baby ud hurtigere hun ventede 4 uger med at komme, sund og rask. Kun hendes mor der havde blå mærker på knæene de der maver har en god airbag. 

Anmeld Citér

5. maj

Anonym trådstarter

Og var det direkte på maven du væltede? Men tak for at svare, det hjælper virkelig at læse, er bare så nervøs og ved ikke om jeg burde gøre noget ved det, eller bare tænke der intet er sket! 

Anmeld Citér

5. maj

Anonym

Sidst jeg var gravid kørte jeg ved et uheld barnevognen vores store pige lå i ind i nogle fliser så den stoppede og jeg fik styret i maven, maven blev øm, baby var okay

Hvis du mærker liv og ikke bløder ville jeg være ganske rolig. 
Men er du bekymret, så ring og vend det med en jordemoder

Anmeld Citér

5. maj

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Baby ligger rigtig godt beskyttet i fostervandet. Du skal slet ikke være nervøs. Har du mærket liv? For så skal du bare mærke liv som du plejer

Anmeld Citér

5. maj

Anonym trådstarter

Nej har endnu ikke mærket liv, hvilket gør det lidt svært, ville ønske jeg kunne mærke baby og derfor vide at alt er okay, har ikke blødt men synes jeg har haft en del ondt men kan også være af alt muligt andet. Rart at læse du skriver jeg ikke skal være nervøs!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.