Til eksamen i baby.dk ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
10 svar
12 synes godt om
4. maj

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Fredag var alle landets elever i 9. klasse til eksamen i læsning. Jeg var vagt og bladrede det udleverede teksthæfte igennem. Én af teksterne var uddrag af en tråd fra et online-debatforum, som jeg syntes, jeg havde set før - om en nabo, der gik splitternøgen rundt på sin altan. Og ganske rigtigt - længere nede i den pågældende tekst var der indlæg fra Ienfart, Mom og mig selv! Jeg kunne ikke lade være med at grine, da jeg så det. 
Så - nu har alle 9. klasses-elever læst og besvaret spørgsmål om, hvad vi hver især mente om dén sag. Jeg er personligt meget glad for, vi skriver under alias og ikke eget navn herinde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj

Pippihaløj

Nooooo - det er da for sjovt. Tak for at dele

Anmeld Citér

4. maj

IenFart

Profilbillede for IenFart

Det var også på høje tid jeg fik mine 15 minutters berømmelse.

Anmeld Citér

4. maj

StineW79

Profilbillede for StineW79

���� Den tråd ka jeg også sagtens huske!!

Ja det er da lidt rart, at man er lidt anonym�� vh Stine

Anmeld Citér

4. maj

Mom

Profilbillede for Mom
Mor og meget mere skriver:

Fredag var alle landets elever i 9. klasse til eksamen i læsning. Jeg var vagt og bladrede det udleverede teksthæfte igennem. Én af teksterne var uddrag af en tråd fra et online-debatforum, som jeg syntes, jeg havde set før - om en nabo, der gik splitternøgen rundt på sin altan. Og ganske rigtigt - længere nede i den pågældende tekst var der indlæg fra Ienfart, Mom og mig selv! Jeg kunne ikke lade være med at grine, da jeg så det. 
Så - nu har alle 9. klasses-elever læst og besvaret spørgsmål om, hvad vi hver især mente om dén sag. Jeg er personligt meget glad for, vi skriver under alias og ikke eget navn herinde

Ej hvor sjovt

Anmeld Citér

4. maj

Trepiger

Profilbillede for Trepiger

Det er da totalt sjovt

Anmeld Citér

4. maj

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Hvor sjovt

Kan man søge tråden frem? Hvad hed den og hvornår var den fra?

Anmeld Citér

5. maj

Savanna

Profilbillede for Savanna
IenFart skriver:

Det var også på høje tid jeg fik mine 15 minutters berømmelse.

Vent lige med at glæde dig til du ser deres karakterer. 

Anmeld Citér

5. maj

IenFart

Profilbillede for IenFart

Vent lige med at glæde dig til du ser deres karakterer. 

Sandt nok  

På den anden side må man nogle gange tage hvad man kan få.

Anmeld Citér

5. maj

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Mor og meget mere skriver:

Det er mange år siden, jeg gik i folkeskole og da var der ikke sådan en prøve. Men bliver da mega nysgerrig over, hvordan sådan en prøve i læsning foregår nu til dags (ok, jeg lyder gammel)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.