Minime2018 skriver:
Jeg synes det er problematisk man har et online forum og en tråd stikker af og bliver ubehagelig, og der ingen moderator der skriver eller slukker tråden. Har fx anmeldt tråden med hende den unge studerende for at slukke for den da det er virkelig ubehageligt at være vidne til sådan som det udviklede sig. Men der er totalt tavshed.
Kan det virkelig passe at et anerkendt forum lader tingene stå til!! Det er bare ikke i orden og så må de lukke det hvis Egmont ikke har ressourcer til at vedligeholde det.
Ja det er faktisk også den tråd, der pt virker helt ude af kontrol.
Har anmeldt den 2 gange, uden at få et svar på, at anmeldelsen er modtaget. Det plejer man ellers.
Jeg blev I efteråret kontaktet af Henrik (en af de originale admis) omkring evt at genoptage min gamle opgave som admi. På daværende tidspunkt havde jeg ik tid og overskud, til at påtage mig opgaven.
Jeg har nu skrevet en mail til Henrik, omkring om tilbudet stadig gælder. Så må vi se, om han ser den.
Carina, som før var den ene adim, er desværre død, ret pludselig, I efteråret. Men troede faktisk stadig, at der var mindst 1 eller 2 admis tilbage. Vh Stine
Anmeld
Citér