Test tråd April/Maj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april

RG

Profilbillede for RG
Anonym skriver:

Har lige taget denne

Er folk hoppet i facebook grupperne, eller?

Stort tillykke ❤️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april

RG

Profilbillede for RG

Jeg har denne måned taget multi tabs fertility vitaminer, efter anbefaling her inde fra.

Jeg har de sidste 8 måneder haft ægløsning omkring CD 20. Denne gang fik jeg en positiv ægløsnings test igår på CD 15  

Anmeld Citér

5. maj

Mcr

Profilbillede for Mcr

Spørgsmål

jeg er nu i uge 14 og igen igen er jeg begyndt at bløde..

jeg har lige opdaget det og det er ikke meget men det er mørkerødt blandet lys..

er det normalt ? For igen jeg har ikke oplevet noget ligende så sent i graviditeten? 

jeg har igen smerte skal det lige siges.

har kun døjet med ekstrem meget udflåd…

Anmeld Citér

7. maj

RG

Profilbillede for RG
Mcr skriver:

Spørgsmål

jeg er nu i uge 14 og igen igen er jeg begyndt at bløde..

jeg har lige opdaget det og det er ikke meget men det er mørkerødt blandet lys..

er det normalt ? For igen jeg har ikke oplevet noget ligende så sent i graviditeten? 

jeg har igen smerte skal det lige siges.

har kun døjet med ekstrem meget udflåd…

Altså der er nogen der pletbløder igennem hele graviditeten. Men vil kontakte lægen hvis jeg var nervøs

Anmeld Citér

9. maj

RG

Profilbillede for RG

11 dpo i dag og negativ test til morgen.

Tænker jeg er ude for denne omgang.

Var ellers lovende med ægløsning CD15

Anmeld Citér

23. maj

Imaong90

Profilbillede for Imaong90
Imaong90 skriver:

Har mens nu, æl her den 7. Maj men min yngste er kun 4 måneder så vi prøver i den forstand at vi bare hygger når vi hygger. Sidste gang tog det 15 måneder. Så er spændt på om der går lige så lang tid denne gang 

Havde sex med manden en gang den 7. Maj er 4+5 i dag. Fødte sidst 11. December 2024 så de kommer til at være tætte ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. maj

Anonym trådstarter

Imaong90 skriver:

Havde sex med manden en gang den 7. Maj er 4+5 i dag. Fødte sidst 11. December 2024 så de kommer til at være tætte ��

Hvornår har du så termin denne gang? 

Anmeld Citér

27. maj

Imaong90

Profilbillede for Imaong90
Anonym skriver:

Hvornår har du så termin denne gang? 

26 januar men bliver 14. Januar da de udføre ks om onsdage og skal have det omkring 14 dage før så der bliver 13 måneder imellem da min yngste er fra 11. December 2024 

Anmeld Citér

28. maj

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Hvis nogen har testet positiv og har lyst til at være med i en termins gruppe har jeg oprettet en for Sjælland ❤️

Anmeld Citér

30. maj

Anonym

Er jeg den eneste som følere lidt at tiden både er gået i stå og samtidig bevæger sig

Det Lyder lidt skørt men jeg har det lidt sådan at jeg stadig ikke kan mærke baby helt endnu, på de gode dage kan jeg. 

derfor følere jeg tiden er gået i stå, men når jeg ser hvor langt jeg er henne så er jeg længer end det som jeg følere

jeg nok bare utålmodig jeg følere at jeg komme i den fase du ligner ikke som er gravid, du ligner mere end som har spist for meget og der til følere jeg mig heller ikke rigtig gravid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.