Halløjsa. Det er lige gået op for mig at jeg stort set har været utilfreds med min krop altid! Det går op for mig hvor hårdt det er at have det sådan. Synes ikke jeg fortjener at altid synes så dårligt om mig selv og tale så grimt om mig selv.
Jeg er høj (178), er lidt forskåren og har absolut ingen talje. Jeg er 44 år gammel, vejer 75 kg. Er altså inden for normalvægt.
Jeg skammer mig over at være utilfreds men har altid haft et eller andet jeg var sur på min krop over. Og det gør mig ked af hvorfor jeg ikke bare kan lide mig selv som jeg er. Både skammer mig og hader at føle mig grim og forkert.
De sidste mange mange år har det været maven. Og som årene går, blir den mere og mere rund, formentlig pga det faldende østrogenniveau. Ligner en der er 4 mdr henne. Jeg hader det og er så ked af det og går i tøj der skal dække den store mave men det går kun helheden værre at gå rundt i telt altid.
Jeg har ikke tid til at træne ekstrem forbrænding. Løber lidt engang imellem , går meget, laver core øvelser flere gange om ugen. Jeg hygge snacker ALT for meget. Trøstespiser for jeg har nærmest altid ondt af mig selv.
Når jeg er på kur blir jeg ked af alt det jeg ikke må, og så jeg tænker at jeg fanme bare burde tage mig sammen. Men kan ikke. Men hvis man ikke gider gøre noget ved det, så kan man jo heller ikk brokke sig. Og større er problemet jo ikke.
Jeg føler mig bare ikke glad generelt og det smitter jo nok af på energien til at tage ansvar når man altid er udmattet og trist.
Ved ikk hvorfor jeg skriver. Men måske der er andre der skammer sig over at være utilfredse med deres krop så jeg ikke føler mig alene. Eller måske er der nogen der har et godt råd til hvordan jeg skal tackle det.
For det gør mig så ked af det at jeg har synes så dårligt om mig selv nærmest hele livet og nu er jeg gammel og kroppen bliver bestemt ikke bedre de næste år
hvorfor nød jeg den ikke imens jeg var ung og smækker.
Anmeld
Citér