Længere henne end forventet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. april

Anonym trådstarter

Hej alle

for et par uger siden testede jeg flot positiv på graviditet test og er omkring uge 6 nu. Jeg har ikke været til scanning endnu. 

for 2 måned siden blev jeg også gravid, men mistede det ret kort efter da jeg begyndte at bløde og have smerter. Fik det dog aldrig bekræftet hverken med blodprøve eller scanning. 

Men siden jeg fandt ud af min nuværende graviditet, så har det føltes som om noget bevæger sig.
Jeg kan genkende denne følelse fra min graviditet med mit første barn, men bliver i tvivl om det måske bare føles anderledes at være gravid anden gang? Eller om jeg rent faktisk er længere henne? Måske mistede jeg slet ikke sidste gang?  

er der nogen der har prøvet noget lignede?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Hvis det er to måneder siden du havde en abort, så kan du jo ikke være meget længere henne, i hvert fald ikke så langt så du kan mærke liv, muligt er par unger længere henne, men mærke liv er jo først omkring 18, og det kan du jo umuligt være ?

Har du haft mens efter din abort? 

Anmeld Citér

13. april

123321

Profilbillede for 123321

Testede du med graviditetstest? Altså om de blev negative? 

Anmeld Citér

13. april

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Blødning kan sagtens forekomme under graviditet. Nåede du at teste negativt efter?

Anmeld Citér

13. april

Anonym

Fortvivlet skriver:

Hvis det er to måneder siden du havde en abort, så kan du jo ikke være meget længere henne, i hvert fald ikke så langt så du kan mærke liv, muligt er par unger længere henne, men mærke liv er jo først omkring 18, og det kan du jo umuligt være ?

Har du haft mens efter din abort? 

Jeg mærkede liv omkring uge 12. Men ja enig i at det nok er noget tidligt uge 6-8

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.