Blødning under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
2 svar
1 synes godt om
9. april

Mcr

Profilbillede for Mcr

Hej 

jeg skriver det her fordi jeg er lidt letter forvirret ? 

jeg har i uge 8 blødt så meget at jeg troede baby var gået til, men heldigvis var der liv

Nu er jeg tæt på uge 10 og igen er der begyndt at komme lidt blod (bekymret for udvikling af mængden) 

er det normalt ? Jeg har en privat tid fredag hvor jeg håber at alt er som det skal være

men jeg husker ikke at jeg blødt så meget med vores første ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april

Pippihaløj

Hej 

jeg har i uge 8 blødt så meget at jeg troede baby var gået til, men heldigvis var der liv

Nu er jeg tæt på uge 10 og igen er der begyndt at komme lidt blod (bekymret for udvikling af mængden) 

er det normalt ? Jeg har en privat tid fredag hvor jeg håber at alt er som det skal være

Jeg havde en kæmpe blødning i uge 15. Og små blødte efterfølgende. Jeg var indlagt i 4 dag og sygemeldt resten af graviditeten. Jeg havde en rift i moderkagen. De var nervøse for en fuld moderkageløsning. Jeg havde ikke sex og bar ikke noget i flere måneder. Men min søn er i dag 11 ��

Anmeld Citér

11. april

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Mcr skriver:

Hej 

jeg havde en blødning med min ældste datter og gik fuldstændig i panik. Jeg havde kort forinden mistet tvillinger. Vi tog til en privat scanning, hvor alt var fint. Det viste sig at være fordi min moderkage dækkede for livmoderhalsen  Hun fylder 11 til sommer

Med min mindste datter, blødte jeg dagligt fra 4+ til 16+ og var så nervøs hele tiden. Jeg havde en styrtblødning i uge 8, hvorefter jeg blev sygemeldt til blødningerne stoppede.  Derefter blev jeg så sygemeldt med slem bækkenløsning Blødningerne kom, fra et stort hæmatom, der lå mellem min moderkage og min baby. Hun blev 6 måneder i onsdags

Jeg krydser fingre for, at alt er, som det skal være

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.