Hej alle
Håber der er nogle der har erfaring eller kan hjælpe
Efter 2 måneder normal brug af min søns autostol gået i stykker i flamingoen, men jeg får ikke medhold i min reklamation... Det er en Britax Römer Kidfix i-Size Autostol.
Reklamationen bliver afvist fordi de mener at "Vores leverandør, som er ekspert i denne type produkter, har nøje gennemgået sagen og vurderer, at fejlen ikke kunne være opstået uden ydre påvirkning. I dette tilfælde ser det ud til, at flamingoen er blevet skubbet indad, væk fra skallen og dermed knækket ved fastgørelsespunktet"
Er der noget jeg kan gøre som kunde der er uenig i udfaldet? Stolen er blevet brugt som en autostol skal bruges, barnet kravler ind og ud af autostolen eller er blevet løftede ind. Den voksne læner sig ind over autostolen for at spænde sikkerhedsselen og rette på selen så den sidder ordentligt. Skal en autostol ikke kunne holde til det?
Samtidig har jeg en dårlig oplevelse af deres kundeservice. Til at starte med havde jeg 3dage til at svare i, ellers ville sagens lukkes. Derefter svar på svensk (dansk hjemmeside, ikke dansk firma) og kun 48 timer til at svare i, ellers lukker de sagen.
Er der noget jeg kan gøre eller må jeg bare accepter at en autostol man skulle kunne bruge fra barnet er 3½-12år kun holder i 2 måneder?
Mvh den utilfredse autostols-kunde
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér