Anonym skriver:
Som det ser ud nu, bliver jeg single igen inden længe, hvilket jeg egentlig nok er ret afklaret med, da jeg har knoklet for at få forholdet til at køre uden vilje og hjælp fra min mand. Jeg vil egentlig bare gerne videre og forhåbentlig møde én som kan give mig nærhed - i hvert fald i de weekender hvor mit barn er hos sin far. Men…
Jeg mødte min mand i byen i mine 20’er for 14 år siden (så før Tinders tid og hvad der ellers findes af datingapps), så jeg kan nærmest ikke huske hvordan man dater og jeg ved slet ikke hvordan og hvor man møder sine dates “nu til dags”. Det kan godt føles lidt skræmmende.
Oveni har jeg også et barn på 6 mdr., så jeg ved ikke om det overhovedet er realistisk at finde én som vil på date med mig, nu hvor jeg har fået en rigtig mor-krop. Godt nok kun 2 kg større end før graviditet, men til gengæld rigelig hængebryster, stræk mærker og løst maveskind. 
Er der nogen som har erfaring med at have en baby og også et datingliv? Kan det overhovedet lade sig gøre?
Du er ikke engang singel endnu....hvorfor så travlt?
Hvorfor ikke finde ro i dit eget liv med barn først? Lære dig selv at kende og finde ud af hvad du søger....inden du søger?
For mig virker det totalt panik-agtigt at du allerede inden du er singel, begynder at planlægge dit dating liv. Lær at nyde din egen tid og dit nye liv først.
Jeg blev skilt i 2024, efter et ægteskab på 29 år og 5 børn. Jeg er endnu ikke over hele denne proces, og er SLET ikke der, hvor jeg tænker ny mand hurtigst muligt. Snare tværtimod. Jeg forsøger at navigere i mit nye liv. Forsøger at finde ud af, hvem jeg er og hvad jeg har lyst til. Jeg er ikke engang sikker på, at jeg har lyst til en mand overhovedet.
Tænker også at et nyt forhold (hvis det er det du søger) ikke har de bedste betingelser, hvis du endnu ikke har bearbejdet det gamle og har lært dig selv at kende, med strækmærker og hængebryster.
Anmeld
Citér