Jeg er 4 gangs gravid og tror personligt jeg har udviklet et eller andet under min graviditet her.
sagen er den jeg i januar var igennem kræftpakke forløb som så viser sig være en stor dum fedt knude siger de men overlægen virker meget sikker i sin sag og har valgt at udskyde mit scanning og evt operation efter jeg har født. Da det ikke er livstruende og jeg har haft den i rigtig mange år.
men det har tricket noget i mig der gør mig så bange, bange for ikke se min børn vokse op, bange for kræft osv. jeg kan spekulere hele natten på det græde og bare være rigtig bange og google mig frem til alt muligt skidt
istedet for jeg bare slapper af og tænker okay lægen har styr på det og stole på det hele og slappe af i det.
Udover det var jeg ude for rimelig stor trafik ulykke i februar oveni. Men det her jeg sådan bearbejdet okay. Men kan os være det alligevel har tricket noget i mig
er der nogle med angst eller lignende der kan genkende det her ? Jeg synes det er et helvede at være i
jeg tog et stort skridt i dag og tog kontakt til en psykolog som bare virker så rigtig for mig og har fået en tid rimelig hurtig i næste uge. Så vi kan få det lagt ned som hun selv sagde. Mit hjertet lettet lidt, og græd bare de 15 min vi snakket i tlf idag så ser så meget frem til over en times terapi hos hende i. Står og skal have min baby ud om 2 måneder så vil bare gerne have det godt inden
Anmeld
Citér