Tror det er min tur nu..:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.630 visninger
41 svar
0 synes godt om
4. november 2009

Nybagt mor

Ja - har haft veer siden natten til onsdag. Dog meget lette og flygtige, så tog det ikke så højtideligt.

Så her til aften ved en 19 tiden begyndte de at tage til og lige nu kommer de hvert 5-6 minut med af en varighed på ca 50-60 sek.

Synes de bider godt, men kan indtil videre håndtere dem.

Så krydsede fingre for at de ikke dør ud, men at jeg kan ringe til fødegangen her i løbet af natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

Ox.

kommende-mor skriver:

Ja - har haft veer siden natten til onsdag. Dog meget lette og flygtige, så tog det ikke så højtideligt.

Så her til aften ved en 19 tiden begyndte de at tage til og lige nu kommer de hvert 5-6 minut med af en varighed på ca 50-60 sek.

Så krydsede fingre for at de ikke dør ud, men at jeg kan ringe til fødegangen her i løbet af natten

Fingrene er hermed krydsede!

Håber for dig, at det er nu du får din guldklump i armene!

Anmeld

4. november 2009

Betina88

Jeg sender dig så mange ve-støv til dig , at det lykkedes for dig at han kommer ud her til aften ..

Anmeld

4. november 2009

Nybagt mor

Tak tak.. 

Har sendt manden ind for at sove lidt - jeg tøffer jo alligevel hvileløst rundt.

Men ja - håber heller ikke der går for længe nu !

Anmeld

4. november 2009

Unalisa

alt hvad der kan

Held og lykke med det hele,

Anmeld

4. november 2009

lulle1985

kommende-mor skriver:

masser af ve- støv herfra, og håber for dig det bliver snart den bette kommer ud

held og lykke....

Anmeld

4. november 2009

Maise

kommende-mor skriver:

uha ja for min jordemoder har sagt at når de varer omkring et minut og der er 4-5 min imellem så skal man komme. Så det tyder da på at der ikke er så lang vej igen for dig

Anmeld

4. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Puster og pruster i den grad ve-støv efter dig da

Held og lykke og god fornøjelse!

Anmeld

4. november 2009

Ox.

kommende-mor skriver:

Tak tak.. 

Har sendt manden ind for at sove lidt - jeg tøffer jo alligevel hvileløst rundt.

Men ja - håber heller ikke der går for længe nu !

Ja gør hellere det, efter jeg fik min epidural lagt, kom min JM ind med en skammel, kiggede på min kæreste og sagde, "Nu sætter du dig altså i den stol lige der, her er en skammel til dine ben, og SÅ er det sovetid!"

Der kunne jeg alligevel ikke lade være med at grine, hun var så sød ..

Anmeld

4. november 2009

Ansemusen

Jeg krydser for at du er lige oppe over! Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.