14 årig hårvækst (pige)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. marts

Anonym trådstarter

Er lige anonym af hensyn til vores datter.

Vores datter på 14 har det problem, at hun har fået sorte/mørke hår på maven og ryggen, samt en smule på overlæben. Hun er meget mørklødet ligesom hendes far (han har afstamning fra Rumænien). 

Hun skal snart i noget vandland med din klasse, men er nervøs for at vise sig i en bikini pga de mørke tydelige hår. Hun ønsker dem væk, men hvordan gøres dette bedst?

De hår har generet hende i flere år, men nu de begyndt at være et realt problem for hende m, som begrænser hende.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts

Timf

Profilbillede for Timf

Kan man ikke fjerne det med hårfjernings creme, kan huske min farmor købte noget i Matas som jeg hjalp hende med at fjerne hendes "overskæg" med inden deres bryllups dag. Det tager ikke mange minutter, prøv at gå ned og hør dem ad i butikken hvad de vil anbefale 

Anmeld Citér

29. marts

Alha

Profilbillede for Alha

Wax on wax off.

Selv om man kan forsøge at fortælle sin skønne teenager, at de er smukke som de er,så tror de ikke altid på deres mor og far.

Anmeld Citér

31. marts

Hanspige

Hårfjernings creme 

Anmeld Citér

31. marts

Anonym

Laserbehandling så snart hun blir 18 og indtil da voks! 

Anmeld Citér

1. april

Anonym

Anonym skriver:

Laserbehandling så snart hun blir 18 og indtil da voks! 

Helt enig. 

Jeg har selv mørket hår og vil ønske mig mor spurgte eller hjælp mig som du skal til. Da jeg var 14. 

Normalt har finde voks ting. Jeg køber min voks perler  der fra også sætter jeg i kalender 3 uger frem  og ikke voks den uge man har menstruation det gøre ekstra ondt da man er merer følsom. Men YouTube lidt inden 

Mvh 34 årige  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.