Pletblødning spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts

Anonym trådstarter

Synes at den her ser ret negativ ud. Så det må have været skyggestreger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts

Gorden

Profilbillede for Gorden

Helt enig ☺️

Anmeld Citér

25. marts

Anonym trådstarter

Okay.. det dælme mærkeligt nu prøvede jeg lige et andet mærke for at være 100 procent. Den var negativ så jeg smed den ned i skuffen. Så kigger jeg tilfældigvis på den efter noget tid og nu ser den sådan her ud??

Men synes den ser underlig ud. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. marts

Anonym

Ville tage den som negativ. De giver tit halve streger efter tid

Anmeld Citér

4. april

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia

Jeg har en hormonspiral og engang imellem pletbløder jeg. Det er især op til en evt. ægløsning.

Anmeld Citér

4. april

nemisis

Profilbillede for nemisis

Jeg har samme oplevelse. Fik spiral for halvandet år siden. Pletblødte de første par måneder, derefter blødning ved cyklus med svarende til en 5 krone, men de sidste par måneder har jeg blødt store blop/klumper et par dage, så en pause på 1-3 uger og så en ny blødning. Jeg har bestilt tid hos lægen i næste uge for at få tjekket om den sidder rigtigt.

Jeg har nedsunket underliv efter 2 fødsler, samt meget kort og blød livmoderhals pga keglesnit så tænker det kan være den sidder og irriterer noget deroppe. Har dog ingen smerter. 

Gravid tror jeg ihvertfald ikke jeg er������ 

Så åbenbart ikke helt unormalt, men nok alligevel værd at tjekke

Anmeld Citér

21. april

Anonym trådstarter

nemisis skriver:

Jeg har samme oplevelse. Fik spiral for halvandet år siden. Pletblødte de første par måneder, derefter blødning ved cyklus med svarende til en 5 krone, men de sidste par måneder har jeg blødt store blop/klumper et par dage, så en pause på 1-3 uger og så en ny blødning. Jeg har bestilt tid hos lægen i næste uge for at få tjekket om den sidder rigtigt.

Jeg har nedsunket underliv efter 2 fødsler, samt meget kort og blød livmoderhals pga keglesnit så tænker det kan være den sidder og irriterer noget deroppe. Har dog ingen smerter. 

Gravid tror jeg ihvertfald ikke jeg er������ 

Så åbenbart ikke helt unormalt, men nok alligevel værd at tjekke

Ok tak for svar. Jeg har en tid til at få tjekket spiral her om en månedstid. Så får jeg lige tjekket. Nu er jeg begyndt at have månedlige "mens" så måske jeg bare var heldig før fordi at jeg ammede. Det kan jo være pga. Ammestop at jeg er begyndt at få månedlig mens til trods for spiral. Havde bare sådan håbet at det var slut med månedlig menstruation

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.