Cykel 12 tommer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. marts

Anonym trådstarter

Nogen der ved om PUCH Max børnecykel 1 gear 12" 2025 er en god cykel? Og hvad for en cykel 12 tommer har i været glade for til jer barn / børn? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts

Anonym

Anonym skriver:

Nogen der ved om PUCH Max børnecykel 1 gear 12" 2025 er en god cykel? Og hvad for en cykel 12 tommer har i været glade for til jer barn / børn? 

Kun en af mine 4 børn har haft en 12 tommer cykel, de tre andre er startet på en 16 tommer i 3-4 års alderen. Hende der har haft en en 12 tommer viste interesse meget tidligt for at cykle, så vi købte en billig brugt. Hun brugte den ikke længe inden hun rykkede op på en 16 tommer. Jeg kender ikke den cykel du omtaler, men jeg ville i den størrelse gå efter en der ikke er alt for dyr, for de bruger den ikke ret længe. 

Anmeld Citér

21. marts

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Min ældste gik fra løbecykel til 16". Min mellemste var/ er en lille spirrevip, og da han var klar til at køre med pedaler, kunne han ikke passe den på 16". Vi købte derfor en 12" brugt. Det var en rigtig god kvalitet, men der var ikke meget skub i den, når hjul og tandhjul ikke er større. Efter lidt tid kom han over på 16", og så havde han meget mere glæde af at cykle, da han kunne få tilpas fart på. 

Jeg kender ikke den cykel, men er det ikke dem man kan købe i Bilka? Min erfaring er, at de billige cykler hurtigt går i stykker og ruster. Jeg ville hellere købe en kvalitetscykel brugt. Vi har været glade for Puky og MBK

Anmeld Citér

21. marts

Morsept16

Profilbillede for Morsept16

Vores børn har brugt 12” utroligt kort tid. Vi havde faktisk en 12” fra PUCH som var rigtigt fin. Dog købt brugt til få penge. Det var en rigtig fin cykel. Men ville helt klart købe bruge hvis han/hun passer en 12” ����

Anmeld Citér

21. marts

Morsept16

Profilbillede for Morsept16
Morsept16 skriver:

Vores børn har brugt 12” utroligt kort tid. Vi havde faktisk en 12” fra PUCH som var rigtigt fin. Dog købt brugt til få penge. Det var en rigtig fin cykel. Men ville helt klart købe bruge hvis han/hun passer en 12” ����

Ej såret - det var da en brugt Puky vi havde kan jeg se - men den var god. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.