Ægløsning test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. marts

Anonym trådstarter

Hej andre mødre. 

Har brug for lidt hjælp 

(Ja ved den ikke er positiv)

Sagen er den at min veninde og jeg som har nogenlunde ens cyklus valgte at tage en ægløsning test her til morgen. Min ægløsning fandt sted i sidste uge mellem 8-12 som var mit vindue og hendes faldt omkring d. 11-14.  

Jeg ved jeg havde ægløsning grunde bla. Konsistensen af mit udflåd. (lærte jeg under fertilitetsbehandling)

Vi tog for sjov ægløsning test efter at have læst et opslag fra en pige på Facebook. Jeg har aldrig fået en tydelig æl test, ikke engang da jeg var i fertilitetsbehandling, de var altid så svage og nu 5-7 dage efter æl står jeg nu med denne test. Hvorfor er den pludselig så tydelig når jeg har haft æl og aldrig har slået tydelig ud på æl test. Nogen som har prøvet noget af det samme? Skal jeg prøve at teste igen? Jeg har en meget stabil cyklus på 30-31 dage

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Måske du er gravid? Det kan også slå ud på en ægløsningstest 

Anmeld Citér

7. juni

Anonymemig

Profilbillede for Anonymemig

Ja, enten er du gravid eller også ligger din ægløsning alligevel anderledes. Du lyder meget sikker på, din ægløsning lå tidligere, men hvis du aldrig har kunnet få en positiv ægløsningstest taler sandsynligheden for, den ligger senere Jeg ville 1) tage en graviditetstest og se, hvad den siger. 2) er den negativ ville jeg regne ÆL-testen for positiv og gøre en indsats de næste dage. 3) næste cyklus ville jeg nok test på ÆL-test en gang dagligt fra dag 8 i cyklussen og to gange dagligt fra stregen begynder at blive tydeligere for at være sikker på at fange den. Det virkede for mig - min ÆL lå også senere end jeg troede - nogle måneder fangede jeg den først omkring dag 20!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.