Hård opremsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. marts

Anonym trådstarter

Hej med jer, 

ved ikke om der er nogen som kan gøre mig mindre urolig eller har prøvet noget lign, men, var ude og kører igår da jeg pludselig laver en hård opremsning, selen spænder om min mave og det gør ondt og gør også ondt efter. Dog er det snart 24 timer siden og jeg har ikke blødt og har ikke voldsomme smerter, jeg er i uge 10+2, så er ikke så langt og ved derfor ikke om jeg skal lade vær med at være bekymret eller jeg bør ringe til lægen eller tage til scanning og se om det hele er okay? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts

Anonym

Babyer kan heldigvis holde til rigtig meget i maven, så tænker ikke at der er grund til bekymring. Lægen ville dog heller ikke kunne gøre til eller fra, men tænker virkelig ikke at du skal være bekymret. Fostret sidder også mere nede ved skambenet end din mave lige nu

Anmeld Citér

15. marts

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Jeg kan ikke forestille mig, at det gør skade når du er så kort henne. I den tidlige graviditet ligger fosteret jo faktisk “gemt” helt nede bag skambenet og er slet ikke “oppe i maven” endnu. Heldigvis

Anmeld Citér

15. marts

Pippihaløj

Dit foster er 4-6 cm og svømmer i vand nede ved skambenet. Så nej der er ingen skade sket på fostret. Hvis du blødte var det en anden sag.

Anmeld Citér

15. marts

EmKI

Jeg ville også tage den helt med ro. Baby er helt bitte og godt beskyttet bag skambenet.

Jrg faldt ned af en trappe da jeg var i uge 9, og blev også vildt bekymret. Jeg blødte heller ikke (blødte dog 3 gange inden uge 12 på andre tidspunkter), og min dreng på 4 måneder ligger og sover ved siden af mig nu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.