Overgangsalder test Er der et mini håb eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad siger i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

267 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. marts

Anonym trådstarter

Jeg har netop taget denne test da min menstruation er blevet meget uregelmæssig. Jeg er kun 40 år så håbede virkelig vi kunne nå en graviditet... Men nu ser det desværre noget sort ud 

Der står på pakken at stregerne skal være lige tydelige eller teststregen tydligere end kontrol stregen.. Hvad siger i er den positiv? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts

Ekko

Profilbillede for Ekko
Anonym skriver:

Jeg har netop taget denne test da min menstruation er blevet meget uregelmæssig. Jeg er kun 40 år så håbede virkelig vi kunne nå en graviditet... Men nu ser det desværre noget sort ud 

Der står på pakken at stregerne skal være lige tydelige eller teststregen tydligere end kontrol stregen.. Hvad siger i er den positiv? 

Hvis det er en graviditetstest er den så ikke meget positiv?

Hvis det er en ægløsningstest er det rigtigt det med at test-stregen skal være tydeligst

Anmeld Citér

13. marts

Anonym

Vidste slet ikk man kunne få test til overgangsalder. Men det er da fedt man kan det. Gad vide om man kan få en test for om man nærmer sig? 

hvis der står at teststregen skal være lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen, er denne test negativ.

Men smut da forbi lægen og få testet din fertilitet, og din hormonbalance og måske stofskifte. Der kan være mange ting der spiller ind når mens blir uregelmæssig.

Det ville være lidt tideligt hvis du allerede har ramt overgangs alderen.  

Anmeld Citér

13. marts

Anonym

Ekko skriver:

Hvis det er en graviditetstest er den så ikke meget positiv?

Hvis det er en ægløsningstest er det rigtigt det med at test-stregen skal være tydeligst

Der står i titlen på opslaget, at det er en overgangstest.....

Anmeld Citér

13. marts

Pippihaløj

Anonym skriver:

Men de er jo ikke lige tydelige..

Anmeld Citér

13. marts

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar Jeg er glad for i ikke synes den er positiv. Jeg har talt med lægen som ikke er særlig villig til at teste mig, da han sagde det kunne man ikke teste sikkert for, jeg måtte bare se tiden an

Anmeld Citér

13. marts

Anonym

Anonym skriver:

Tusind tak for jeres svar Jeg er glad for i ikke synes den er positiv. Jeg har talt med lægen som ikke er særlig villig til at teste mig, da han sagde det kunne man ikke teste sikkert for, jeg måtte bare se tiden an

Du er oss kun lige 40. Hvis du har andre gener, kan det ofte hænge sammen med stofskiftet som kan ændrer sig når man runder de 40. Ved ikke om det påvirker mens. Ift mig selv er jeg selv blevet mere ustabil i cyklus efter 40, men tror mere jeg er i perimenupause end menupause. 

Sender god karma så du kan få lavet en baby. Kender masser der har fået baby efter 40. Så det er ikke umuligt

Anmeld Citér

13. marts

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du er oss kun lige 40. Hvis du har andre gener, kan det ofte hænge sammen med stofskiftet som kan ændrer sig når man runder de 40. Ved ikke om det påvirker mens. Ift mig selv er jeg selv blevet mere ustabil i cyklus efter 40, men tror mere jeg er i perimenupause end menupause. 

Sender god karma så du kan få lavet en baby. Kender masser der har fået baby efter 40. Så det er ikke umuligt

Århh tusind tak Jeg må lige få tjekket mit stofskifte. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.