Overgangsalder test Er der et mini håb eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

232 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. marts

Anonym trådstarter

Jeg har netop taget denne test da min menstruation er blevet meget uregelmæssig. Jeg er kun 40 år så håbede virkelig vi kunne nå en graviditet... Men nu ser det desværre noget sort ud

Der står på pakken at stregerne skal være lige tydelige eller teststregen tydligere end kontrol stregen.. Hvad siger i er den positiv? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Jeg kender ikke den test der, men stregerne er da ikke heeelt lige tydelige. 

Hvis jeg var dig, så ville jeg tage kontakt til en fertilitetsklinik/gynækolog. De kan tjekke det for dig og give dig gode råd omkring, om og hvordan en graviditet er mulig

Anmeld Citér

14. marts

Anonym trådstarter

Aalborgtøsen skriver:

Jeg kender ikke den test der, men stregerne er da ikke heeelt lige tydelige. 

Hvis jeg var dig, så ville jeg tage kontakt til en fertilitetsklinik/gynækolog. De kan tjekke det for dig og give dig gode råd omkring, om og hvordan en graviditet er mulig

Tak der vil jeg da prøve Nej den er en lille smule svagere hvis man kigger helt tæt. Man holder jo fat i det mindste lille håb 

Anmeld Citér

15. marts

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Afsted og få en ordentlig snak og udredning ved en læge med forstand på fertilitet (det er ikke nødvendigvis din egen egen, men så kræv en videre henvisning). Hvis tiden viser sig at være en faktor er sådanne tests alt for usikre. Held og lykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.