H1n1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2009

anna-jonas

Vores børn bliver ALDRIG mere vaccineret.

Vores Ida var alvorlig syg efter 3 mdr. vaccinen i sommer, og vi var ved at miste hende da hun fik hjernehindebetændelse af kighostevaccinen.

Hun er blevet handicappet med dårligt syn og diverse hjerneskader, som hun er ved at blive udredt for. Så herhjemme siger vi NEJ TAK.............

Der bliver ikke informeret nok, om bivirkninger ved vacciner.............og der bliver heller ikke indrapporteret nok tilfælde af disse bivirkninger til lægemiddelstyrelsen, trods det at læger har et lovpligtigt ansvar for at gøre dette.

Hilsen en ulykkelig og magtesløs mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

Moar'en

Anna-jonas skriver:

Vores børn bliver ALDRIG mere vaccineret.

Vores Ida var alvorlig syg efter 3 mdr. vaccinen i sommer, og vi var ved at miste hende da hun fik hjernehindebetændelse af kighostevaccinen.

Hun er blevet handicappet med dårligt syn og diverse hjerneskader, som hun er ved at blive udredt for. Så herhjemme siger vi NEJ TAK.............

Der bliver ikke informeret nok, om bivirkninger ved vacciner.............og der bliver heller ikke indrapporteret nok tilfælde af disse bivirkninger til lægemiddelstyrelsen, trods det at læger har et lovpligtigt ansvar for at gøre dette.

Hilsen en ulykkelig og magtesløs mor.

sender lige først et stort knus

Jeg ved slet ikke lige hvad jeg skal skrive udover jeg er ked af det på jeres vejen at det er gået så forfærdelig galt hos jer med vacinationerne.

Håber i snart får hende udredt så i nemmere kan se fremad.

Anmeld

6. november 2009

Henri84

Moar'en skriver:

Er der andre herinde der skal have deres små vacineret? Og hvordan har i det med det. Viktor skal vacineres på mandag og jeg frygter det lidt, den er jo ikke gennemtestet, men jeg ved også det er det bedste for ham.

Hvordan er det gået med vaccinen? Og har i mærket nogle bivirkninger?

Anmeld

6. november 2009

Moar'en

Henri84 skriver:

Hvordan er det gået med vaccinen? Og har i mærket nogle bivirkninger?

Vi har intet mærket. han havde jo fået emla plaster på så han mærkede slet ikke noget, han pev kun et øjeblik da han sprøjede vaccinen ind. Så ingen bivirkninger overhovedet. Der står så  også i indlægssedlen at bivirkningerne kan komme op til flere dage efter så vi holder stadig øje, men det ser jo god ud indtil videre.

Det var vist et lidt rodet svar, hi hi er vist lidt træt idag

Anmeld

10. november 2009

Moar'en

Vil bare lige skrive at Viktor ikke har haft en eneste af bivirkningerne ved vaccinene.

Anmeld

10. november 2009

4xGreve

Daniella skal ind og have vaccinen imorgen, og jeg har slet ikke været i tvivl om at hun skulle ha den...

Heller den end en sygdom som hun måske ikke overlever!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.