Symptomer tidligt i graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
4 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. marts

Anonym trådstarter

Hej ��

jeg har testet positiv med tidlige test den sidste uge og skulle gerne være 4+1 i dag.

Jeg var gravid i efteråret men tabte graviditeten 8+2 hvor jeg begyndte at have brun blødning allerede 6+0. Så jeg er lidt nervøs denne gang. 
sidste gang oplevede jeg meget ømme bryster og så det som et positivt tegn. Men den oplevelse har jeg ikke endnu. Kan læse de fleste herinde oplever det som noget af det første. Men er der mon nogle der har oplevet brystspændingerne komme senere i graviditeten? 

Jeg ved godt jeres oplevelser ikke kan svare mig på om min graviditet fortsætter. Men det vil være rart med lidt erfaringer fra andre

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts

Anonym

Havde ingen brystspændinger overhovedet før jeg havde født og mælken løb til. 
havde generelt ingen symptomer i min graviditet overhovedet udover udebleven menstruation. 

Anmeld Citér

5. marts

123321

Profilbillede for 123321

Nu har jeg selv været gravid ret mange gange synes jeg selv og synes virkelig det varierer, hvilke symptomer, hvornår, i hvilken styrke, hvordan de kommer og går osv., så jeg vil tage det helt roligt, hvis jeg var dig. 

Husk vejen til baby er at starte med en positiv graviditetstest og den har du nu - det er fedt Ja, der kan ske en masse, som man ikke aner, men det hele skal starte lige der, hvor du er. Tro på det, det er det man kan gøre

Anmeld Citér

6. marts

Anonym

Jeg havde ikke et eneste symptom eller tegn på graviditet - udover udebleven menstruation. Ingen spænding. Ingen kvalme. Ingen smerter. Ingen underlige spisevaner. Intet som helst. Selvfølgelig kunne jeg mærke det da hun blev tungere. Men ellers intet. Og hun er en sund og rask pige på 4 år idag :-)

Anmeld Citér

6. marts

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg har været gravid 5 gange og symptomer varierer helt vildt! Ved første graviditet havde jeg også rigtig ømme bryster og mistede. Ved 3 graviditet var der ingen ømme bryster på noget tidspunkt og det blev en vellykket baby. 

Jeg har lært at det eneste der ægte fortæller mig noget er tests, scanninger og blødning. 

Kæmpe kram til dig, håber alt går godt denne gang. Forstår godt du er lidt nervøs. Det er jeg også her 7+5

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.