Hej.
Min mand og jeg er udkørte. Vi er ikke decideret stressede, men vi føler begge, at vi ikke har det psykiske overskud til at være sammen med vores børn, som vi engang havde, og som vi ønsker.
Det har stået på i længere tid, og det bliver ikke umiddelbart bedre. Det betyder, at vores børn for ofte bliver vrisset af og skældt ud, fordi vi voksne konstant føler, at vi kører på pumperne.
Nu har vi talt om, at der skal ske noget. Vi har brug for noget vejledning, som kan få os til at se nye muligheder, vi kan ikke selv løse de her problemer.
Men hvem er det, man skal opsøge? Når vi søger på fx familieterapi får vi 1000 bud, som alle tilsyneladende kan løse alle problemer. Så hvad vælger man efter? Meget af det er sådan noget, der går på gamle traumer og dårlig kommunikation, men jeg synes egentlig ikke lige, det rammer vores problematikker…
Er der nogen, der har nogle erfaringer? Vi er åbne for meget - men pointen er, at vi gerne vil have noget konkret hjælp udefra, ikke bare gode råd om at tage på par weekend eller lignende 
Vi bor på Aarhusegnen, så hvis nogen har konkrete anbefalinger til nogen, vi kan opsøge, er de selvfølgelig velkomne.
Anmeld
Citér