Hej alle
Min søn på 10 måneder sover dårligt om natten og vågner mindst hver 2. time. Dette har stået på i mange måneder. Desværre er jeg nu begyndt at blive så påvirket af den dårlige søvn at jeg selv har fået svært ved at sove. Jeg ligger vågen til omkring kl 2 og får derefter afbrudt søvn indtil kl 6 hvor han står op
Jeg havde for nogle år siden slem stress som netop startede på denne måde med at jeg ikke kunne sove, jeg er derfor rigtig nervøs for om det udvikler sig i den retning igen. Jeg kunne derfor godt bruge nogle råd til hvordan min mand kan hjælpe om natten
Jeg vil meget nødigt stoppe natamningen helt da tidligere har erfaret at det var svært at holde produktionen oppe når jeg kun ammede om dagen
Min dreng puttes ved amning både når vi går i seng og i løbet af natten. Som noget nyt har jeg forsøgt at lade ham sove i tremmesengen den første del af natten for at jeg ikke vækker ham når jeg ligger og vender og drejer mig. Dette har dog ikke ændret på at han vågner efter to timer hvorefter han kommer over i sengen og ammes liggende ved de resterende opvågninger
Min mand sover med vores datter som også sovet ekstremt let og hurtigt kan vækkes om natten hvis lillebror larmer
Er der nogle gode råd til hvordan vi kan få implementeret en ny rutine så jeg kan få min nattesøvn igen og forhåbentligt undgå en ny omgang stress?
Anmeld
Citér