Så skete det igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.003 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. februar

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder så skete det igen. Endnu engang mister jeg den lille spurk i maven.. Troede virkelig på den denne gang, da vi havde et hjerteblink. Jeg er så ked af det og lige nu ved jeg slet ikke om jeg har lyst til at fortsætte med PB 2.

Vi har en dejlig pige på 3,5 år, som jeg ville ønske jeg kunne give en søskende. Naturen vil det bare anderledes. Shit det er hårdt...

Det er min tredje SA. Jeg skal udredning ved gynækolog, men jeg tror bare, vi er uheldige....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Som overskriften lyder så skete det igen. Endnu engang mister jeg den lille spurk i maven.. Troede virkelig på den denne gang, da vi havde et hjerteblink. Jeg er så ked af det og lige nu ved jeg slet ikke om jeg har lyst til at fortsætte med PB 2.

Vi har en dejlig pige på 3,5 år, som jeg ville ønske jeg kunne give en søskende. Naturen vil det bare anderledes. Shit det er hårdt...

Det er min tredje SA. Jeg skal udredning ved gynækolog, men jeg tror bare, vi er uheldige....

Kæmpe virtuelt kram..

det må være vanvittigt hårdt at gå igennem..

jeg håber du har et netværk der kan rumme din kamp og ellers at du er modig nok til at søge støtte hos profesionnelle i forbindelse med den sorg det er...

Anmeld Citér

25. februar

anonymidag

Profilbillede for anonymidag

Sender tanker til dig. Det er simpelthen så hårdt - både på grund af tabet, men også uvisheden. For er det tilfældigt, er man bare meta uheldig, eller er der en underliggende årsag? 

Jeg mistede også tre graviditeter indenfor et år. 2 x MA og en SA. Det var virkelig trist og føltes så uretfærdigt. Vi nåede ikke i udredning for gentagne tab, før jeg blev gravid, men fordi min læge mente, tabene måske kunne skyldes et overaktivt immunforsvar, fik jeg nogle piller der skulle regulere det. Den fjerde graviditet holdt og ligger ved siden af mig lige nu. 

Tak med din læge om mulighederne, vær åben om dine tab og sorg - og vid, at der er håb og lykke forude for langt de fleste ❤️‍����♥️

Anmeld Citér

25. februar

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Kære du

Hvor er det uretfærdigt og meningsløst. Øv, jeg husker kun alt for godt, den kæmpe sorg der følger med og angsten for om det nogensinde lykkes. Sørg for henvisning til rette sted og ekspertise for den type udredninger. Jeg håber det bedste for dig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.