Hej.. er der nogen andre der har oplevet noget lignende?
jeg fik d. 10/2 symptomer på blærebetændelse (har haft det meget som teenager og under graviditet så genkendte det omgående!) jeg valgte at drikke en masse og se tiden an.
Det nyttede ikke, søndag d 16/2 var jeg ved lægevagt for det kom og gik (symptomerne). Nå men da jeg lagde urinprøve ved lægevagten oplevede jeg ikke symptomer - urinen var “ren”.
han sagde jeg skulle tage en prøve og tage den til egen lægen hvis det kom igen. Kl 3 om natten (mandag 17/2) vågner jeg så med symptomer, tager en prøve, og kører den til egen læge da de åbner. Den viser så bakterier og jeg blev opstartet i selexid. Trods behandling fortsatte symptomerne. Da selexid behandlingen var færdig ringede jeg så igen og fortalte jeg oplevede symptomerne af og til kom igen (det varer 1-5 timer og forsvinder så som var intet galt). Jeg informerer om jeg oplevede at uden symptomer var der intet i prøven ved lægevagten. 21/2 ligger jeg ny urinprøve, havde ingen symptomer da den blev taget. Svar: ingen bakterier.
Men jeg har siddet hele weekenden med symptomer on/off. I dag de værste hidtil, det BRÆNDER, kan slet ikke holde det ud, har lyst til at tude… men har så taget en urinprøve fra nu, mens jeg har symptomer og er 99,9% sikker på når jeg afleverer den ved egen læge i morgen tidlig, og den bliver dyrket er der igen bakterier i…
jeg forstår bare ikke. Hvordan kan der være bakterier i urinen kun når jeg har symptomer men ellers ikke? Er det “normalt”? Ved godt i ikke er læger, men måske nogen har oplevet det samme og måske har fået en forklaring… jeg synes bare det er enormt underligt, og dybt frustrerende - efter som i morgen er 2 uger med blærebetændelses symptomer on/off dagligt- oftest om natten hvor jeg vågner ved 2-3 tiden og så ikke kan sove pga det, og så skal være fungerende på job og som mor osv hele dagen.. jeg er virkelig træt…
undskyld hvis det blev lidt rodet… men ja, jeg er træt, og virkelig dybt frustreret over de smerte ture…. 
Anmeld
Citér