Skal lige bruge lidt hjælp til smertestillende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. februar

Anonym trådstarter

Hej med jer, jeg har rimelig meget feber og kan ikke lige selv finde ud af det, så nu spørger jeg jer gode mennesker. Man må tage 6 ipren på 24 timer og jeg tog 2 i går 16:30 og 23:10 og 9:13 i dag. Må jeg så tage 2 nye 16:30, eller hedder den så 8 i døgnet? Håber jeg giver mening ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar

Konjac

Profilbillede for Konjac

Det må du godt. Tag udgangspunkt i hvad du har taget i dag. Så tag 2 stk nu og 2 inden du skal sove

Anmeld Citér

20. februar

Timf

Profilbillede for Timf

Altså da jeg skulle smerte dækkes fik jeg mere end det da jeg havde bihulebetændelse og det var lægen der sagde det så tænker at det må du godt 

Anmeld Citér

20. februar

Anonym

Hej med jer, jeg har rimelig meget feber og kan ikke lige selv finde ud af det, så nu spørger jeg jer gode mennesker. Man må tage 6 ipren på 24 timer og jeg tog 2 i går 16:30 og 23:10 og 9:13 i dag. Må jeg så tage 2 nye 16:30, eller hedder den så 8 i døgnet? Håber jeg giver mening ��

Hvor mange mg er de på? Er det bare de almindelige på 200mg er der ingen problemer i at du tager dem, men er det på 600mg stykket vil jeg stærkt fraråde dig at tage to stk uden at konsultere en læge. 
jeg har selv kun dem på 600mg herhjemme og ville aldrig tage mere end 1stk. Men i forhold til tidspunktet er der ingen problemer i det. 

er der en grund til at du ikke også tager Panodil, da de er febernedsættende og virker ret godt sammen med ipren?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.