Brændene mavesmerter omkring navlen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. februar

Anonym trådstarter

Bliver holdt vågen med smerter omkring navlen, af brændene karakter, smertestillende har ikke virket, lægevagten sagde, at jeg skulle gå til egen læge imorgen, da jeg ikke har feber, eller feks tegn på blindtarmsbetændelse.

Nogen der har haft betændelse i bugspytkirtlen? Da det passer med, at det lindres ved at sidde foroverbøjet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar

Anonym

Er du gravid? Kroppen har det jo med at lave nogle mærkelige ting når man er gravid.. 

Ellers så hør lægen ad - det er helt klart nok den bedste til at komme med en årsag. 

(mon det er dig med sygdomsangst der har lavet oplægget?)

Anmeld Citér

18. februar

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er du gravid? Kroppen har det jo med at lave nogle mærkelige ting når man er gravid.. 

Ellers så hør lægen ad - det er helt klart nok den bedste til at komme med en årsag. 

(mon det er dig med sygdomsangst der har lavet oplægget?)

Nej det er jeg ikke, har bare ikke prøvet den slags mavesmerter før, sygdomsangst tror jeg ikke jeg har; )

Det gik over igen, men har fået tid hos lægen.

Anmeld Citér

18. februar

Anonym

Det har jeg prøvet mange gange igennem tiden og det aftager igen efter nogle timer og kan forsvinde i flere år og så lige pludseligt komme igen. Jeg tænker ikke det noget særligt 

Anmeld Citér

19. februar

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Jeg har en galdesten. Den giver nogle forfærdelige smerter sådan over navlen/nederste del af brystet i et par timer og almindelig smertestillende kan ikke tage det. Der går dog nogle år imellem mine anfald, så man anbefaler ikke at fjerne galdeblæren hos mig. Nogle rammes flere gange om ugen. 
Kan det have været det, du oplevede?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.