EmKI skriver:
Det er rart at høre det ikke bare er min dreng der hader det, jeg kan mærke det stresser mig lidt, for jeg synes han er blevet dårligere til at holde hovedet. Jeg kan nemlig heller ikke bare ligge ham på maven når jeg vil, for han er en kæmpe gylper, og gylper selv en time efter et måltid
men måske jeg bare skal stoppe med at stresse over det
Sp vurderer også når hun ser ham, om han udvikler sig alderssvarende, herunder også om han holder hovedet som han skal kunne i den alder.
Jeg forstår din bekymring, særligt med min første var jeg lige så bekymret, da sp sagde det var MEGET VIGTIGT, og jeg var kun lige fyldt 18 år, så var enormt usikker på at gøre noget forkert. Men han er altså 14 år i dag og går flot og rank, og hovedet sidder hvor det skal
‘nogle børn vil bare ikke. Jeg tror personligt svømning gør enormt meget, det styrker jo netop muskler i hele kroppen! Så det kan jeg varmt anbefale. Mine har alle kunne hhv sidde, kravle og gå inden for “normal rammen”, min mellemste kunne jo endda sidde selv, før normalen.
‘dertil kommer, når han begynder at kunne vende sig selv, så er det nærmest umuligt at få dem på maven alligevel hvis de ikke gider! Min mellemste især, vendte sig omgående om på ryggen, så det opgav jeg. Vi legede lidt med en bobbles donut, hvor hun lå på maven og jeg så “vippede” hende på den, det synes hun var rigtig sjovt i kortere tid, og det styrker dem også i balance.
‘min mindste elskede at ligge på maven, og blev gal over at ligge på ryggen.. men hun har altså ikke været hurtigere på nogen punkter ift sine søskende udover at hun begyndte at gå tidligt, men det tror jeg nærmere har været pga motivation udledt af at skulle kunne “følge med sine søskende”.
dyb indånding, find nogen sjove lege i kan hygge med så det er en sjov ting. Han skal nok blive stærk 
Anmeld
Citér