Jeg kunne ikke, min baby skal være tæt på mig eller far. Jeg er mor til 3, den yngste er lige blevet 3mdr. Men jeg bryder mig overhovedet ikke om tanken om, at andre end mig og far skal passe vores baby. Jeg har haft det på samme måde de andre gange. De to store har været 1 år og 3 mdr og 10mdr før de er blevet passet.
Hende på 10mdr, blev kun passet et par timer om aftenen 
Jeg ved mange synes jeg er en helt forfærdelig løvemor, inklusiv min mand. Men jeg kan virkelig ikke få mig selv til det. Og hvis jeg så gjorde det, for hans skyld, et par timer for at tage ud at spise. Ville mine tanker overhovedet ikke være andre steder end hos baby, og jeg ville faktisk bare stresse over at komme hurtigt hjem igen. Det ville ikke være særlig hyggeligt.
Jeg bryder mig heller ikke om, at andre end mig og min mand, skal have den intime stund omkring flasken. Denne gang ammer jeg dog.
Er man okay med det, skal man da endelig bare springe ud i at få baby passet. Jeg er bestemt ikke i mod det
jeg synes faktisk dem der kan, er seje. For man må da få ladet batterierne, bare en lille smule op.
Denne besked er blot skrevet, fordi jeg selv føler at alle andre godt nænner at få deres baby, men jeg kan ikke. Sådan er det i hvert fald i vores omgangskreds. Så hvis du har det på samme måde, så er du ikke alene
Anmeld
Citér