Fedt knude i hovedbund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar

Lykkeligmoraltid

Profilbillede for Lykkeligmoraltid
Aalborgtøsen skriver:

Ja undskyld mig, men det er da også en underlig procedure at skrive mulig kræft, hvis det ikke er det, de mistænker. Det gør jo folk bundnervøse. 

Håber du snart får et endeligt svar og kan få ro på tankerne.  

Jeg har i øvrigt selv en fedtknude under hårgrænsen i panden, men den er dog ret lille i forhold til din. Jeg har haft den så længe, jeg kan huske og den generer mig ikke. 

Jeg skal afsted torsdag de har ikke engang set mig så utrolig man kan sætte sådan en diagnose til at starte med 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar

Lykkeligmoraltid

Aalborgtøsen skriver:

Ja undskyld mig, men det er da også en underlig procedure at skrive mulig kræft, hvis det ikke er det, de mistænker. Det gør jo folk bundnervøse. 

Håber du snart får et endeligt svar og kan få ro på tankerne.  

Jeg har i øvrigt selv en fedtknude under hårgrænsen i panden, men den er dog ret lille i forhold til din. Jeg har haft den så længe, jeg kan huske og den generer mig ikke. 

Min har også været lille bare vokset meget inde for sidste år og synes min læge sagde der var lidt væske derinde. 

Anmeld Citér

11. februar

Dutelidut

Profilbillede for Dutelidut
Lykkeligmoraltid skriver:

Ja min er blevet irreteret, og “øm” men gør ikke ondt ondt bare irriterende.  Lægen nævne  os der er væske i kan det evt være noget lignede det du havde? Og hvor stor var din da den blev irriteret. Vil være dejlig min bare sprang.  Og har du mistet lidt hår i de områder fedt knuden er?
og de siger os det fordi den er de 5 cm de har lagt den diagnose og det er sådan deres arbejdsgang er det prøver jeg sige til mig selv at jeg os må tro. 

Ja, det kan godt lyde som noget af det samme. Og mit hår faldt også af i området, så det er stadig ikke samme længde som det andet. Den har ikke været så stor som din - måske 1,5 * 1,5 cm før den blev irriteret og så måske 3 cm i diameter, da den var størst.

Den var tydeligt betændt - helt rød og varm og hævet. Og man kunne mærke, at der var væske derinde, og ikke den hårdere fedtknude fra før. 

Nu bliver det rimelig klammo, beklager - men på et tidspunkt begyndte den at lække puds, og så gik jeg i bad og prøvede at få mere puds ud. Pludselig bristede den, og så kom det hele ud. Bagefter var der ingen problemer.

Anmeld Citér

11. februar

Lykkeligmoraltid

Dutelidut skriver:

Ja, det kan godt lyde som noget af det samme. Og mit hår faldt også af i området, så det er stadig ikke samme længde som det andet. Den har ikke været så stor som din - måske 1,5 * 1,5 cm før den blev irriteret og så måske 3 cm i diameter, da den var størst.

Den var tydeligt betændt - helt rød og varm og hævet. Og man kunne mærke, at der var væske derinde, og ikke den hårdere fedtknude fra før. 

Nu bliver det rimelig klammo, beklager - men på et tidspunkt begyndte den at lække puds, og så gik jeg i bad og prøvede at få mere puds ud. Pludselig bristede den, og så kom det hele ud. Bagefter var der ingen problemer.

Tror os først der nu min er den str. jeg glæder mig til den er væk den er virkelig generende.’og jeg spændt på om de  overhoved vil fjerne den når jeg er gravid 

Anmeld Citér

17. februar

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

min mand har sådan en - så er da lidt spændt på hvad resultatet af dit hospitalsbesøg blev.

Anmeld Citér

17. februar

Timf

Profilbillede for Timf

Jeg har været afsted men noget i brystet og der sagde hun ingen jeg gik ud at jeg ikke skulle være nervøs hvis jeg så beskeden der sendes videre da det er noget de skal skrive. 

Anmeld Citér

18. februar

Lykkeligmoraltid

Mulllesmor skriver:

min mand har sådan en - så er da lidt spændt på hvad resultatet af dit hospitalsbesøg blev.

Jamen det er egentlig gået ret hurtigt  overlægen/kirugen er meget overbevist om det er en Lipom altså fedt knude, var til ultralyd scanning i går hvor det viser sig der er meget væske i den som gør det svært for ham der scanner se det der er nede under.  Og de vil jo gerne se det der er under væsken er jeg nu indkaldt til en mr scanning.  Men han har lagt meget udtryk for han ikke er bekymret og 99% af tilfælde er det ingenting med kræft at gøre de skal bare være sikker. Så ja jeg skal lige lærer at finde ro i det og tro på det han siger er rigtig. Jeg har været virkelig angst fordi der er trykket på den kræft knap og frygtet det allerværste, men han har sagt mange gange han ikke er bekymret. Det går heldigvis hurtig i de her kræft pakker her.

Anmeld Citér

19. februar

Lykkeligmoraltid

Dutelidut skriver:

Fik os at vide der er meget væske i min har næsten lyst til prikke hul med en nål selv men vist ikke helt efter bogen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.