Lykkeligmoraltid skriver:
Ja min er blevet irreteret, og “øm” men gør ikke ondt ondt bare irriterende. Lægen nævne os der er væske i kan det evt være noget lignede det du havde? Og hvor stor var din da den blev irriteret. Vil være dejlig min bare sprang. Og har du mistet lidt hår i de områder fedt knuden er?
og de siger os det fordi den er de 5 cm de har lagt den diagnose og det er sådan deres arbejdsgang er det prøver jeg sige til mig selv at jeg os må tro.
Ja, det kan godt lyde som noget af det samme. Og mit hår faldt også af i området, så det er stadig ikke samme længde som det andet. Den har ikke været så stor som din - måske 1,5 * 1,5 cm før den blev irriteret og så måske 3 cm i diameter, da den var størst.
Den var tydeligt betændt - helt rød og varm og hævet. Og man kunne mærke, at der var væske derinde, og ikke den hårdere fedtknude fra før.
Nu bliver det rimelig klammo, beklager - men på et tidspunkt begyndte den at lække puds, og så gik jeg i bad og prøvede at få mere puds ud. Pludselig bristede den, og så kom det hele ud. Bagefter var der ingen problemer.
Anmeld
Citér