Hej alle
Jeg håber virkelig at der er nogen, der kan komme med råd eller erfaringer.
Jeg har haft et temmelig mærkeligt graviditetsforløb indtil videre - jeg havde ægløsning den 27. December 24. Fandt ud af graviditet den 13. Januar hos gyn. Hun scannede mig en uge efter, men kunne ikke se hjerteblink endnu, fordi det var for tidligt. Fredagen efter (den 31. Januar) begynder jeg at bløde helt vildt, og får ondt i maven og lænden, tager smertestillende og tænker at det er en spontan abort. Jeg bliver dog ved med at have kvalme, værre og værre, og får taget mit hcg tal hos lægen, som siger 96.000. Jeg har en tid til scanning hos gyn onsdagen efter, og fortæller hende at jeg tænker at der sidder noget tilbage, som skal fjernes, da jeg bliver ved med at have kvalme. Hun scanner mig, og kan se hjerteblink(?!?). Jeg ringer til lægen næste dag, som vil tage hcg, som nu er på 120.000 (48 timers mellemrum).
Er der nogen der har prøvet noget lignende??? Og er hcg tallet ikke MEGET højt? Jeg burde kun lige være 7+0 idag. Mine egne beregninger sagde 8+0, men hun har sat mig en uge tilbage på scanningen. Jeg kan slet ikke forstå det, og tænker at der må være noget galt 
Anmeld
Citér