Teenage bog cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
8 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. februar

Anonym trådstarter

Da jeg var teenager for mange år siden, fik jeg hvert år en bog med artikler osv for teenage piger, og der var også en side med en kalender hvor man kunne sætte kryds i de dage man havde menstruation, og på den måde lære sin cyklus at kende.

Findes den slags stadig, eller er der kun apps nu til dags?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Jeg læste og havde stor gavn af vi unge. Men kan se at det også kun er digitalt nu. Det er egentlig lidt ærgeligt… skræmmende alt skal være digitalt…

‘håber du finder noget!

Anmeld Citér

2. februar

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Var det ikke sådan nogle hæfter man fik ved sundhedsplejersken med et hæfte og så prøver på bind og tamponer?

Hvis du ikke vil bruge en app, kan du vel nemt printe et skema ud du kan krydse af i

Anmeld Citér

2. februar

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

Var det ikke sådan nogle hæfter man fik ved sundhedsplejersken med et hæfte og så prøver på bind og tamponer?

Hvis du ikke vil bruge en app, kan du vel nemt printe et skema ud du kan krydse af i

Nej det var en decideret bog jeg fik hvert år i julegave, den var fyldt med alt muligt fed info for unge piger. Men ja man kan selvfølgelig sagtens printe et stykke papir, synes bare ikke det er helt det samme - gad godt give min datter det samme som jeg oplevede - men verden er selvfølgelig anderledes i dag

Anmeld Citér

3. februar

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen

Nej det var en decideret bog jeg fik hvert år i julegave, den var fyldt med alt muligt fed info for unge piger. Men ja man kan selvfølgelig sagtens printe et stykke papir, synes bare ikke det er helt det samme - gad godt give min datter det samme som jeg oplevede - men verden er selvfølgelig anderledes i dag

Jeg husker den godt - eller i hvert fald noget lignende. 

Den hed "Piger 1992" (eksempelvis) og var af Rie Osted. Er det dem, du tænker på?

Jeg elskede dem også og fik dem hvert år til jul :-)

Anmeld Citér

4. februar

Anonym trådstarter

Seldomseen skriver:

Jeg husker den godt - eller i hvert fald noget lignende. 

Den hed "Piger 1992" (eksempelvis) og var af Rie Osted. Er det dem, du tænker på?

Jeg elskede dem også og fik dem hvert år til jul :-)

Ja jeg tror det er dem, det lyder bekendt. Tak - jeg vil prøve at Google dem.

Og sikke da en skam man ikke gemte dem fra dengang, det ville da være sjovt at læse igen. Selvom der er gået 30 år er emnerne jo nok næsten de samme den dag i dag ��

Anmeld Citér

4. februar

Seldomseen

Anonym skriver:

Ja jeg tror det er dem, det lyder bekendt. Tak - jeg vil prøve at Google dem.

Og sikke da en skam man ikke gemte dem fra dengang, det ville da være sjovt at læse igen. Selvom der er gået 30 år er emnerne jo nok næsten de samme den dag i dag ��

Jeg har heller ikke gemt dem - desværre. Meld gerne tilbage om det var den :-).

Anmeld Citér

5. februar

Anonym trådstarter

Seldomseen skriver:

Jeg har heller ikke gemt dem - desværre. Meld gerne tilbage om det var den :-).

Det er dem, jeg kunne genkende forside billederne med det samme

Anmeld Citér

5. februar

Seldomseen

Anonym skriver:

Det er dem, jeg kunne genkende forside billederne med det samme

Tak for nostalgi flippet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.