34 år. Anbefal hudpleje til rynker mm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. februar

Anonym trådstarter

Hej alle. Jeg er 34 år og har ret mange poser, rynker, smile rynker og trætte øjne. 

jeg har lidt tør hud, af hudtype i ansigtet.

jeg ønsker ikke botox, filler osv, da jeg ikke har penge til det og ikke får råd til det

jeg prøvet at få rigeligt med søvn men ikke altid let med fuldtidsjob og alenemor til 4. 
jeg drikker meget vand og prøvet også så vidt muligt at spise godt og sundt  

Men jeg vil derfor høre om der er nogle der står i det samme, og som kan anbefale mig en god creme, en god hudpleje rutine osv. 

Gode råd tages imod med kyshånd 

hilsen mig som nu vil prøve en god hudpleje rutine mm 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar

havudsigt

Profilbillede for havudsigt

Jeg vil helt klart anbefale dig pudderdåsernes produkter. De er billige og de gør arbejdet! Det er dog vigtigt at du sætter dig ind i anvendelsen og hvilke produkter du skal kombinere, så du får et godt resultat. De er drøje i brug og de koster ikke særlig meget, du kan ofte finde dem på tilbud på nettet. 

Anmeld Citér

2. februar

Anonym trådstarter

havudsigt skriver:

Jeg vil helt klart anbefale dig pudderdåsernes produkter. De er billige og de gør arbejdet! Det er dog vigtigt at du sætter dig ind i anvendelsen og hvilke produkter du skal kombinere, så du får et godt resultat. De er drøje i brug og de koster ikke særlig meget, du kan ofte finde dem på tilbud på nettet. 

Tusind tak, frem vil jeg kigge efter

Anmeld Citér

2. februar

Alha

Profilbillede for Alha

Jeg vil ikke anbefale sig et direkte mærke, men nærmere hvad dine hudplejeprodukter skal indeholde for at få en strålende og velhydreret hud. 

Til den modne hud er der af huslæger anbefalet hudplejeprodukter med AHA, hyuralonsyrer og vitamin E. 

Rens huden morgen og aften. Evt. brug en serum (de dejlig kræs nogle skal kun bruges 2 gange i ugen, og er gode til urenheder og udjævning af rynker samt en flot glød). 

Kom en god øjencreme måske med let blegende effekt på og til sidst en god ansigtscreme. Husk at fordel dette på halsen også. Halsen bliver så forsømt.

Du skal ikke proppe flere ting i ansigtet. Det er dokumenteret, at ansigtet ikke kan optage mere end 3-4 produkter alligevel.

Du kan evt. Blande lidt foundation sammen med din hud creme, når du påfører den. Det giver lidt farve og glød uden at der ligger et tykt, kagende lag.

Til slut vil jeg sige, at søvn og vand er alfa og omega og undgå solens stærke UV stråler med skygge, solhat og solcreme faktor 50 og undgå rygning. Spis masser af grøntsager, frugter og fuldkorn. Hold igen med sukker og mælkeprodukter.

Lige nu bruger jeg produkterne Dermaknowlogy som rensemælk og creme, The Original som serum og The Inkey List brightening eye cream.

Til sidst vil jeg nævne, at hudens tilstand kun kan blive så god, som den nu engang er. Se på dine forældre. Vi arver oftest deres hud, og så kan vi hoppe og springe alt det vi vil, hudens arvemateriale er allerede bestemt.

Anmeld Citér

2. februar

Alha

Profilbillede for Alha
Alha skriver:

Jeg vil ikke anbefale sig et direkte mærke, men nærmere hvad dine hudplejeprodukter skal indeholde for at få en strålende og velhydreret hud. 

Til den modne hud er der af huslæger anbefalet hudplejeprodukter med AHA, hyuralonsyrer og vitamin E. 

Rens huden morgen og aften. Evt. brug en serum (de dejlig kræs nogle skal kun bruges 2 gange i ugen, og er gode til urenheder og udjævning af rynker samt en flot glød). 

Kom en god øjencreme måske med let blegende effekt på og til sidst en god ansigtscreme. Husk at fordel dette på halsen også. Halsen bliver så forsømt.

Du skal ikke proppe flere ting i ansigtet. Det er dokumenteret, at ansigtet ikke kan optage mere end 3-4 produkter alligevel.

Du kan evt. Blande lidt foundation sammen med din hud creme, når du påfører den. Det giver lidt farve og glød uden at der ligger et tykt, kagende lag.

Til slut vil jeg sige, at søvn og vand er alfa og omega og undgå solens stærke UV stråler med skygge, solhat og solcreme faktor 50 og undgå rygning. Spis masser af grøntsager, frugter og fuldkorn. Hold igen med sukker og mælkeprodukter.

Lige nu bruger jeg produkterne Dermaknowlogy som rensemælk og creme, The Original som serum og The Inkey List brightening eye cream.

Til sidst vil jeg nævne, at hudens tilstand kun kan blive så god, som den nu engang er. Se på dine forældre. Vi arver oftest deres hud, og så kan vi hoppe og springe alt det vi vil, hudens arvemateriale er allerede bestemt.

Se iøvrigt bort fra alle mine autocorrect-/tastefejl - jeg orker ikke at rette dem

Jeg glemte at nævne, at jeg iøvrigt er 36 år. Jeg har to mindre børn. Jeg har ikke mange rynker, men min hud har tendens til både at være tør og fedtet/uren.

Om sommeren får jeg pigmentpletter omkring øjnene og fregner, hvis jeg ikke beskytter mig.

Min flotteste hid havde jeg sjovt nok, da jeg var gravid og badet i hormoner.

Anmeld Citér

2. februar

Panther

Profilbillede for Panther

Måske kigge ind i produkter som the Ordinary el.l, hvor du får de “rene” aktive ingredienser. Og så brug en serum sammen med en daglig gua sha-massage på ansigtet. Det er effektivt! Gua sha-stenen kan købes for 100 kroner og opbevares gerne i køleskabet. Massage-bevægelserne kan du slå op på nettet :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.