Spontan abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. januar

Anonym trådstarter

hej jeg skriver for at hører om nogen ved noget om dette emne eller har prøvet noget lignende. Jeg er i uge 5 og fik taget hcg og progesteron blodprøver igår. Mit HCG er på 221 og mit progesteron er på 101. Jeg pletbløder brunt og har virkelig mange smerter. Er det en spontan abort jeg er i gang med? Eller det bare livmoderen som arbejder og ægget der sætter sig fast?. Vedhæftet kan i se to billeder fra hvor meget som er kommet ud, 1 billede fra igår og 1 fra idag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Kære du

Det kan desværre hverken jeg eller andre svare på. Kun tiden vil give dig svar og det er ulideligt, det ved jeg.

HCG siger ikke meget i sig selv, før du får endnu en blodprøve med to dages mellemrum, så man kan vurdere en stigning. Lidt blødning (som ikke ser frisk ud) kan være tegn på abort, GUL eller kan være helt ufarligt. Jeg har prøvet alle tre dele.

Husk på at langt de fleste gange går det godt og hold ud den næste uges tid eller to indtil du forhåbentlig ved mere.

Held og lykke. 

Anmeld Citér

31. januar

Anonym

Med et HCG på 221 i uge 5 og der er blod,indikerer desværre en begyndende abort.

Dit HCG tal svare til 4+2.

Progesteron er også i den lave ende i uge 5.

Men jeg krydser for det ingen betydning har.

Anmeld Citér

31. januar

Optimom

Profilbillede for Optimom

Så længe det ikke er frisk blod og i større grad, ville jeg se tiden an. Lidt udflåd eller pletblødning er ikke unormalt - især i starten af graviditeten. Men hvis du har smerter, synes jeg du skal kontakte din læge.

Anmeld Citér

31. januar

Anonym trådstarter

Da jeg fik taget prøverne var jeg 3+6 (uge 4) men tak for jeres svar. Har kontaktet lægen og de siger de ikke er bekymrede ud fra tallene, så det må jeg stole på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.