Roskildesyge 18 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. januar

Anonym trådstarter

Jeg har desværre været ramt af en slem omgang Roskildesyge søndag-mandag nat efter min mand, hvor det (undskyld beskrivelsen) stod ud af begge ender i 4 timer … først efter lidt søvn kunne jeg igen holde lidt væske i kroppen.

Jeg er så bange for, at der sket babyen noget. Har løbende kunne fornemme lidt liv op til sygdommen, men siden da har jeg intet mærket. Og nu føles det som om, at min livmoder er faldet længere ned .. 

Det værste er, at jeg er på ferie, så jeg kan ikke komme forbi en scanning eller lignende.

Er så ulykkelig. Er der andre, der er kommet sig fint over sådan en omgang? Jeg er 18+3 i dag, hvis det skulle have nogen betydning. 

Håber på at høre fra nogen af jer. ❤️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar

Anonym

Så længe det er så kort tid du har haft det dårligt på den måde så tager din baby ikke skade af det. Hele området omkring tarme og underliv vil føles anderledes efter sådan en omgang og det kan sagtens være at din baby ligger på en anden måde end tidligere. Da babyen stadig er så lille kan man ikke altid mærke bevægelser når den fx sparker ind mod ryggen. Det er derfor man først siger at man skal mærke liv hver dag fra uge 24 Er sikker på alt er fint. 

Anmeld Citér

28. januar

nanan78

Profilbillede for nanan78

Din baby tager ikke skade af, at du får en maveinfektion. Du er så kort, at man ikke forventer at kunne mærke så meget endnu, så det er jo svært at vurdere ud fra. Men igen, maveinfektion er rædselsfuldt, men ikke farligt for fosteret. 

Anmeld Citér

28. januar

Anonym

Jeg var igennem lignende da jeg var halvvejs i min graviditet. Jeg blev endda indlagt fordi jeg kastede op i 24 timer - flere gange hver time. Jeg var helt afkræftet og dehydreret til sidst.

20 uger senere kom den dejligeste velskabte dreng til verdenen. Så tá du det roligt og god bedring

Anmeld Citér

28. januar

LJ94

Profilbillede for LJ94

Jeg fik mig en slem omgang madforgiftning da jeg var bare 8 uger henne og jeg har en sund og rask dreng på 1,5 i dag Lægen sagde til mig dengang, at det vigtigste bare var at få godt med væske, når man var på den anden side og kunne holde det nede

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.