Erfaringer søges: baby, Gul eller missed abortion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. januar

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg søger nogen som har været igennem nogen lignende. 

Jeg er omkring 12 uger henne. 

Torsdag var jeg til en scanning, som desværre viser en graviditetssæk uden anlæg til foster.

Graviditeten blev målt til 5/6 uge

Fredag bliver jeg igen scannet, hvor de konkludere det samme, men kan ikke præcist lokalisere hvor graviditeten er, derudover kan de ikke lokalisere æggelederne. 

Jeg er derfor kommet i et forløb med OBS for graviditet uden for livmoderen.

De kunne ikke informere omkring hvad jeg kan forvente, men at der er 3 muligheder. 

1. En leve dygtig graviditet

2 missed abortion 

3 graviditet uden for livmoderen 

Jeg skal have taget 2 blodprøver, første blodprøve viser et hcg tal omtrent de 6000.

Jeg vil gerne hører om andre har oplevet noget lignende og hvad blev resultatet?

Har nogen oplevet at på trods af så forsinket graviditet, at det endte ud med en sund og rask baby? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Kære du

Det lyder jo til at graviditeten er lokaliseret inde i livmoderen ved første scanning - dermed er det næppe en gul, men snarere en missed abortion eller et såkaldt vindæg. Inden af delene er desværre foreneligt med en levedygtig graviditet/baby. Når HCG er 6000 (ikke meget for uge 12), kunne det også underbygge ovenstående. Hvis du kun skulle være 5-6 uger henne, ville du tidligst kunne have testet positiv for to uger siden … hvordan stemmer det med dit forløb?

Jeg ønsker dig alt det bedste. Jeg har været igennem en del aborter og tre GUL og jeg ved at ventetiden er ulidelig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.