LAvt HCG uge 4 - mister igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
7 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. januar

Anonym trådstarter

Hej,

Jeg er så ked af det. Jeg er gravid omkring 3+6 - 4+1. Der imellem. Jeg havde min ægløsning omkring d. 8/1 - 10/1. Jeg har været igennem en SA og en GUL, så jeg håbede virkelig tredje gang var lykkens gang, men har i dag fået taget en blodprøve. HCG måler kun 75. Jeg er så ked af, jeg endnu engang skal miste... Jeg ved godt tallet ikke kan stå alene, men det er stadig utrolig lavt. Næste måling bliver først på mandag desværre. Øv! Hvor er det træls det hele...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar

nanan78

Profilbillede for nanan78

Det er et helt fint tal når du er så kort henne.

Anmeld Citér

23. januar

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Anonym skriver:

Hej,

Jeg er så ked af det. Jeg er gravid omkring 3+6 - 4+1. Der imellem. Jeg havde min ægløsning omkring d. 8/1 - 10/1. Jeg har været igennem en SA og en GUL, så jeg håbede virkelig tredje gang var lykkens gang, men har i dag fået taget en blodprøve. HCG måler kun 75. Jeg er så ked af, jeg endnu engang skal miste... Jeg ved godt tallet ikke kan stå alene, men det er stadig utrolig lavt. Næste måling bliver først på mandag desværre. Øv! Hvor er det træls det hele...

Altså hvis du er usikker på befrugtningstidspunktet, så er det måske lige tidligt nok at smide al håb. De fleste fertilitetsklinikker vil fx bare se tal over 100 ved 4+1, og det rammer du jo fint. Mit eget tal var 53 og det fordoblede sig i øvrigt ikke. Men baby er der endnu og hjertet blinker fint (uge 12). Så … hæng måske på lidt endnu… 

Anmeld Citér

23. januar

Anonym trådstarter

StortOgSmåt skriver:

Altså hvis du er usikker på befrugtningstidspunktet, så er det måske lige tidligt nok at smide al håb. De fleste fertilitetsklinikker vil fx bare se tal over 100 ved 4+1, og det rammer du jo fint. Mit eget tal var 53 og det fordoblede sig i øvrigt ikke. Men baby er der endnu og hjertet blinker fint (uge 12). Så … hæng måske på lidt endnu… 

Jeg er sikker på det ligger mellem de dage der. Synes bare det er utrolig lavet. Havde forventet mindst 150...

Anmeld Citér

23. januar

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Mine har altså alle været lavere end dit og jeg har 3 sunde børn.

Med min mindste, fik jeg taget blodprøve 4+4 og der var det 56. Hun er 1 år og sund og rask.

så slå koldt vand i blodet

Anmeld Citér

27. januar

Anonym

Mit var på 10 og hun er 3 mdr idag

Anmeld Citér

27. januar

Anonym trådstarter

Hej,

Jeg har fået svar. En stigning fra 75 -> 490. Det må vel være godt og kan betegnes som en alm. graviditet med fin udvikling??

Anmeld Citér

27. januar

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Hej,

Jeg har fået svar. En stigning fra 75 -> 490. Det må vel være godt og kan betegnes som en alm. graviditet med fin udvikling??

Ja.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.