Meget lavt hcg tal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. januar

Anonym trådstarter

Jeg fik i går taget en blodprøve for at bekræfte min graviditet. 4+3 og har fået svar i dag, den er kun på 62  

ved jeg allerede nu at graviditeten ikke bliver til noget? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Er du sikker på befrugtningstidspunktet - fx fordi du har været i behandling?

Hvis du er sikker på tidspunktet, er det rigtigt at dit tal som udgangspunkt er lavt - og mine egne erfaringer er ikke som hovedregel gode. På tidspunktet 4+3 vil mange klinikker gerne se tal i retningen af 200… 

Når det er sagt - så har jeg pt. en baby i maven (uge 12) som tilsyneladende vokser som den skal og et hjerte der blinker løs… og her var HCG på 53 da jeg var 4+1… og steg heller ikke derfra med den ønskede fordobling … så det forekommer altså alligevel at der kan ske udvikling trods mærkelig opstart….

Jeg ønsker dig det bedste

Anmeld Citér

22. januar

Lulu90

Profilbillede for Lulu90

Jeg havde er hcg tal på 25 som steg til 52 to dage efter og der var jeg 4+ og 5+. 
Tallene steg langsomt. Blev hcg målt ved blodprøve 6 gange. 
Scanningerne var fine og en fin lille baby er nu 2 år.

Anmeld Citér

22. januar

Anonym trådstarter

StortOgSmåt skriver:

Er du sikker på befrugtningstidspunktet - fx fordi du har været i behandling?

Hvis du er sikker på tidspunktet, er det rigtigt at dit tal som udgangspunkt er lavt - og mine egne erfaringer er ikke som hovedregel gode. På tidspunktet 4+3 vil mange klinikker gerne se tal i retningen af 200… 

Når det er sagt - så har jeg pt. en baby i maven (uge 12) som tilsyneladende vokser som den skal og et hjerte der blinker løs… og her var HCG på 53 da jeg var 4+1… og steg heller ikke derfra med den ønskede fordobling … så det forekommer altså alligevel at der kan ske udvikling trods mærkelig opstart….

Jeg ønsker dig det bedste

Er næsten sikker, måske med 2-3 dags forskel. 
tak for din søde besked - det giver mig en smule håb! 
jeg har bare heller ingen symptomer udover udeblevne mens, derfor min bekymring også.. 

med mit første barn var mit hcg tal super flot og havde masser af symptomer på graviditet 

Anmeld Citér

22. januar

Anonym trådstarter

Lulu90 skriver:

Jeg havde er hcg tal på 25 som steg til 52 to dage efter og der var jeg 4+ og 5+. 
Tallene steg langsomt. Blev hcg målt ved blodprøve 6 gange. 
Scanningerne var fine og en fin lille baby er nu 2 år.

Tusinde tak for din besked! Det giver mig stadig lidt håb��

Anmeld Citér

22. januar

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Mine har været under 60 omkring uge 4, og har 3 sunde og raske børn

Anmeld Citér

22. januar

Anonym trådstarter

*.* skriver:

Mine har været under 60 omkring uge 4, og har 3 sunde og raske børn

Har du stadig haft symptomer med så lav hcg? 
jeg har nemlig ingen symptomer, udover udebleven mens

Anmeld Citér

22. januar

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Har du taget æl-test, så du nogenlunde ved hvornår befrugtningen skete? Ellers kan du jo sagtens være kortere henne, og så kan det være et helt fint tal. Hvis du er 4+3, er det et lavt tal, og så kunne det tyde på at det ikke går i den rigtige retning. 

Men det er svært at sige præcis med de tal der. Da jeg var i behandling, fik jeg et flot højt tal 4+0, tror det var over 300. Men det endte med en SA i uge 6. Ved det næste æg jeg fik lagt op, fik jeg et tal på ca 100 på samme tid. Det endte med at blive vores datter, der nu er 2 år. Så et højt tal er ikke nødvendigvis et tegn på at alt går godt. Det vigtigste er, at tallet ca. fordobler sig på to dage.

Anmeld Citér

22. januar

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

Har du taget æl-test, så du nogenlunde ved hvornår befrugtningen skete? Ellers kan du jo sagtens være kortere henne, og så kan det være et helt fint tal. Hvis du er 4+3, er det et lavt tal, og så kunne det tyde på at det ikke går i den rigtige retning. 

Men det er svært at sige præcis med de tal der. Da jeg var i behandling, fik jeg et flot højt tal 4+0, tror det var over 300. Men det endte med en SA i uge 6. Ved det næste æg jeg fik lagt op, fik jeg et tal på ca 100 på samme tid. Det endte med at blive vores datter, der nu er 2 år. Så et højt tal er ikke nødvendigvis et tegn på at alt går godt. Det vigtigste er, at tallet ca. fordobler sig på to dage.

Nej, jeg ved ikke 100%, det kan svinge mellem 2-3 dage, men gør vel ikke den store forskel?

Men ja, du har ret. Det er ikke altid man kan regne med høje tal. Har også selv mistet med et flot hcg tal, men har aldrig haft hcg tal under 100, så derfor min bekymring 

Anmeld Citér

23. januar

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Har du stadig haft symptomer med så lav hcg? 
jeg har nemlig ingen symptomer, udover udebleven mens

Det har varieret. 
‘med min søn havde jeg intet før uge 7, med min store datter var jeg SYG fra uge 4+0 med opkast konstant - og frem til omkring uge 25. Med min mindste datter, havde jeg ikke et eneste symptom hele graviditeten.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.