Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
tusind tak for alle jeres input.
Jeg har været lidt bagud på energi så har ikke lige fået svaret herinde på hver enkelt desværre..
Godt at der lige blev nævnt det med asbest da det faktisk var noget jeg ikke havde overvejet og der har været mistanke om det tidligere i kælenderen i forbindelse med ombygning af blokken..
så hvis jeg kontakter en af dem der ligesom har "mest" at skulle lave i projektet så kan de hjælpe med det videre forløb..
er der nogen der har en ide om hvor lang tid sådan noget tager og om man stadig kan bruge f.eks. toilettet om natten ?
det er ikke særlig store rum og det virker ikke til at der skulle laves så meget om... altså uden at have noget som helst viden om hvad det indebærer at lave de ting :P
Det der skal laves:
væggen skal rives ned- der sidder vask på begge sider. Det virker til at de deler afløbsrør igennem væggen.
Den ene dør skal fjernes og lukkes af.
Stikkontakt skal laves om til almindelig stik så vi kan flytte vaskemaskine og tørretumbler derud.
lys udenfor døren skal lave til kun en kontakt.
brusekabine drømmer jeg om bliver til et badekar- det vil passe i størrelsen når væggen er væk da der på toilettet er et lille hug ind passende med er hvor bruseren er. Der er bygget en kant (virkelig dumt design hvor man har sat skarpe klinker på skrå så hvis man træder på det og sætter af river det huden op) til at skabe brusekabine området så det er ikke at skulle fjerne noget udover kanten for at lave området om.
Måske vende toilettet for at få plads til badekar, eller måske det skal rykkes lidt til den ene side.
En vask op på en af de eksisterende vægge.
jeg ved at det kan lade sig gøre da en af vores naboer har netop denne indretning- 2 år inden vi flyttede ind var der et valg hos beboerne om de ønskede at få ændret til det og tidligere beboer valgte ikke at få det lavet...
Anmeld
Citér