Forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
5 svar
1 synes godt om
19. januar

Mcr

Profilbillede for Mcr

Halløj jeg skriver fordi jeg er total forvirret

skulle havde haft min mens i starten af januar, men i stedet stod jeg med en positiv ægløsningtest i torsdags  

Så nu spøger jeg hvornår kan jeg prøve at tag en graviditets test og hvornår kan jeg forvent en mens når min cyklus normal er mellem 32-36 dag ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Hvis du er gået 3 uger over tid og ikke har taget en graviditetstest er det et rigtigt godt sted at starte 

Anmeld Citér

19. januar

GodKarma

Profilbillede for GodKarma

Menstruationen kan man aldrig helt stole på og "forvente". Den kan være regelmæssig og pludselig udeblive eller springe over. 

Tag du bare en graviditetstest. Jeg har altid test liggende, så jeg kan udelukke graviditet med samme. For ellers ligger tanken og spøger og stresser. 

Så test du bare

Anmeld Citér

19. januar

Mcr

Profilbillede for Mcr

Jeg ved at jeg ikke er gravid da jeg har været til gynækolog

og hun sagde at hun ikke kunne se skyggen af mens men at jeg meget snart har ægløsning

så tog jeg ægløsnings test dagen efter var den ultra positiv og nu er jeg forvirret hvornår jeg kan teste og hvornår jeg kan forvente mens ?

Anmeld Citér

19. januar

Trepiger

Profilbillede for Trepiger

Ved du hvor mange dage du normalt har fra ægløsning til mens. Jeg har præcis 14 dage. 

Anmeld Citér

19. januar

BareOsTo

H is du have positiv ÆL test torsdag. Så falder ÆL inden for 48 timer derfra (så vidt jeg husker). Så skal du have menstruation 14 dage efter ÆL. Så du skal forvente menstruation i starten af februar. 
lyder som om du har sprunget en cyklus over. Det sker nogen gange. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.