Barnedåb, mad lav selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. januar

Anonym trådstarter

Hvad har I SELV lavet af mad til jeres børns barnedåb?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Buffet: Minivandbakkelser med kaviarfyld - haydari - hummus - dolmades - spanakopita-trekanter - grøntsagstærter - fyldige salater - små frikadeller, alm. og med lammekød - dadler med bacon - foccacia - og så har vi bestilt en serveringsklar skinke fra slagteren. 

Anmeld Citér

9. januar

Anonym

1. Pastasalat, kartoffelsalat, hamburgerryg, frikadeller og brød. 

2. Byg-selv smørrebrød. Mener vi havde skinkesalat, roastbeef og kartoffelmadder. Måske én ting til, jeg ikke lige erindrer. 

3. 2 forskellige slags kød, diverse tilbehør og hjemmebagt foccaciabrød. 

Vi har rundt regnet været 25-30 gæster til hver barnedåb. 

Anmeld Citér

10. januar

Alha

Profilbillede for Alha

Små handpies med gedeost, karameliserede rødløg og figner og nogle med karry, oksekød og ærter. Det blev frosset ned ubagt, så de kunne tilberedes i ovnen. Frikadeller, frøs det ned. Frosne kyllingelår, blandede grøntsager og lignende til bland-selv-salat, brownie.

Anmeld Citér

10. januar

Anonym

Oksecuvette med købe flødekartofler og 2 forskellige salater. Super nemt til mange mennesker. Vi har været ml 40 og 50.

til børnefødselsdag med omkring 20 personer laver vi ofte tortillas med pulled pork. Der kan det meste laves dagen inden. 

Anmeld Citér

10. januar

Timf

Profilbillede for Timf

Jeg lavede tunlagkage til forret.

Hovedretten var frikadeller, glaseret skinke, kold kartoffelsalat og flødekartofler dejligt nemt da jeg var alene med tre børn

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.