Biokemisk graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. januar

Sk96

Profilbillede for Sk96

Hej.

jeg havde forventet mens d. 1/1

Det ville være anden mens. efter senabort d. 8/11.

Men det var som om det ikke rigtig startede, havde meget lette blødninger på papiret men ellers ikke. De graviditetstest jeg tog, havde en meget meget svag teststreg, man kunne kun lige ane den. (Min kæreste kunne også svagt se den). Testene blev dog fuldstændig negative efter et par dage. 
Er i dag begyndt at bløde mere rigtigt, så nu virker det til, at min mens rigtig er startet.

Lyder det som en biokemisk? Eller blot hormonelt rod efter senaborten. Første mens efter aborten var også meget svag… så jeg synes det har været lidt svært at finde hoved og hale i

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Hvis du har testet svagt positiv, har du jo dannet noget HCG, og dermed tyder det på en bio. Jeg er ked af at høre om dine tab og ønsker dig det bedste. 

Anmeld Citér

8. januar

Sk96

Profilbillede for Sk96
StortOgSmåt skriver:

Hvis du har testet svagt positiv, har du jo dannet noget HCG, og dermed tyder det på en bio. Jeg er ked af at høre om dine tab og ønsker dig det bedste. 

Ja det har du jo ret i! Jeg synes stregen var så utydelig, at jeg tænkte det måtte være en skyggestreg. Og den mærkelig opstart på menstruation måtte være som resultat af aborten. Men det tyder måske mere på bio…

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.