Gæt en lyd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. januar

Anonym trådstarter

I kender det sikkert, et eller andet mangler strøm og laver en lyd, sådan hver 5-10 min agtig.

De sidste to nætter er der noget der laver en lyd på underetagen, vi sover ovenpå, med undtagelse af et barn. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad det er.

Det er ikke en alarm agtig lyd. Første aften var jeg sikker på at det var en sms tone, men ikke en jeg kendte, så jeg var sikker på at der var en moder nedenunder som fik en sms indtil den samme lyd kom, men først flere timer efter. Så to gange på en nat, det samme i nat og tror det er samme tidspunkter, men er usikker.

Der er ikke alarm på Google, mobil ure eller andet jeg kan finde og den kommer jo kun en gang og bliver ikke slået fra. Hvad dælen kan det være ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar

majbritt9220

Profilbillede for majbritt9220

Sikkert din røgalarm hvis du har sådan en  

Anmeld Citér

7. januar

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Jeg tænker også umildbart det lyder som en røgalarm der trænger til nye batterier.. sådan gør vores når de trænger

Anmeld Citér

7. januar

Anonym trådstarter

Spiller jeres røgalarmer en melodi og kun et par gange om natten ?

Nu har vi to slags og de gamle, de siger bare et pip en gang imellem og mange gange på hele døgnet

Anmeld Citér

7. januar

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Nu har vi to slags og de gamle, de siger bare et pip en gang imellem og mange gange på hele døgnet

Ja mine gør voldsomt irriterende. Første gang gik jeg ned på teenage sønnens værelse for tænkte “ej nu stopper det fandme med beskeder om natten!” Men han lå og sov

Anmeld Citér

7. januar

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak

Oplevede noget lignende den anden dag, det endte med at vise sig, at det var sådan en duft dispenser vi havde som var tom og skulle have nye duft.. første gang vi oplever det (: 

Anmeld Citér

8. januar

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Vi har et termometer, der giver en bib-lyd en gang i døgnet. 

Eller har du evt. en enhed, der står og søger - et digitalur fx, der forsøger at indstille tiden selv? 

Anmeld Citér

9. januar

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Har du et alarmsystem?

det var sådan vores gjorde da den var ved at løbe tør for strøm..

det tog flere uger før vi fandt ud af hvad det var der lavede den lyd netop fordi det kun var en eller to gange i døgnet den sagde noget...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.