Vinterferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.000 visninger
11 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. januar

Anonym trådstarter

Økonomien herhjemme er ekstrem stram herhjemme disse måneder. Vores datter på 6 ønsker inderligt at vi skal på ferie. Vi er to vokse og to børn. En på 6 og en på 1. Har I nogen gode bud på billige steder vi kan holde ferie i uge 6, 7 eller 8? Vi er ikke interesseret i at låne vores egen bolig ud, men ellers er vi abne for alle bud ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar

123321

Profilbillede for 123321

Hvad ønsker I? I DK? I givet fald, hvor bor I henne? Eller er det til udlandet og hvad tænker du af cirka budget? Fx kan transport jo gøre det dyrere end uden etc., så lidt nemmere at hjælpe med lidt flere detaljer

Anmeld Citér

5. januar

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Tænker også et cirka budget vil give et godt pejlemærke for hvad man kan byde ind med.. 

Anmeld Citér

5. januar

Anonym

Anonym skriver:

Økonomien herhjemme er ekstrem stram herhjemme disse måneder. Vores datter på 6 ønsker inderligt at vi skal på ferie. Vi er to vokse og to børn. En på 6 og en på 1. Har I nogen gode bud på billige steder vi kan holde ferie i uge 6, 7 eller 8? Vi er ikke interesseret i at låne vores egen bolig ud, men ellers er vi abne for alle bud ��

Tænker hvis økonomien er super stram så er ferie nok ikke det rette selvom den 6 årige ønsker det. 
Forklar hende at det ikk er muligt at tage på ferie i vinterferien og spar så i stedet op til evt sommer eller efterårsferien. Også lav ting med hende i vinterferien der ikk koster penge. 

Anmeld Citér

5. januar

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det var også dumt af mig at undlade vigtige detaljer. Hele dk er en mulighed. Budget er max 6000

Anmeld Citér

5. januar

123nn

Profilbillede for 123nn

Jeg ville kigge på Facebook efter en campingvogn der udlejes. Det har jeg selv tænkt kunne være en god mulighed for at komme væk uden det koster en formue

Anmeld Citér

5. januar

123321

Profilbillede for 123321

Hvad med Hvidbjerg Strand - her ligner det I kan komme afsted inden for budget. Ikke en hel uge dog - ved ikke om det er et krav? Men her får I så også adgang til vandland, legeland og fiskesø, som er med i prisen også behøver I ikke regne ekstra udgifter ind. Ser ud til I kan booke en hytte og her kan I selv lave mad for at holde prisen nede.

Ellers så jeg også nogle fine sommerhuse på landfolk i uge 6 inden for budget, hvis I er mere til sommerhus alene? 

Anmeld Citér

5. januar

Anonym

Bare ved hurtig at søge på Google, fandt jeg sommerhuse med indendørs pool til 4700 får en uge. Kunne det ikke bruges?

Anmeld Citér

6. januar

Anonym

Jeg tænker at hvis din datter inderligt ønsker i skal på ferie. Så er dette forår jo spækket med små ferier. Så kig evt på de uger/weekender i stedet for= du åbner jeres økonomi budget for ferie. Du kan få mere for samme pris Osv. 

Anmeld Citér

6. januar

Jixy

Profilbillede for Jixy

Skal det være i vinterferien (uge 7 eller 8) eller kan det være på andre tidspunkter? Hvis det kan være udenfor vinterferien så er det lettere at finde noget til billigere penge / få mere for pengene.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.