Knyster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. januar

Anonym trådstarter

Hej alle. Jeg håber nogle kan hjælpe. Jeg har knyster på mine fødder, både ved lilletåen og ved storetåen. Jeg har så ømme fødder, og kan ikke finde sko som jeg kan passe. Jeg har i den seneste tid gået i barfod sko, fordi den er de eneste jeg kan have fødderne i. Men jeg har behov for noget mere støtte. Er der nogle med brede forfod og/eller knyster, der kan hjælpe mig med at finde sko? 

Mvh mig med meget bred forfod

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar

Anonym

Har du tjekket mærket altra.

De er ret gode. De er. Både i. Neotral og med pronering. Jeg har Neotral også med søjler i fra sport 24. 

Anmeld Citér

2. januar

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du tjekket mærket altra.

De er ret gode. De er. Både i. Neotral og med pronering. Jeg har Neotral også med søjler i fra sport 24. 

Nu har jeg bestilt to par fra Zalando, så det bliver spændende om de kan passe

Anmeld Citér

2. januar

Anonym

Anonym skriver:

Nu har jeg bestilt to par fra Zalando, så det bliver spændende om de kan passe

Det er meget med at prøve sig frem. 

Førhen brugte jeg sketches dem der hed run ride fordi de var også brede. Men de tabte virkelig hurtig facon ift til prisen. 

Anmeld Citér

2. januar

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er meget med at prøve sig frem. 

Førhen brugte jeg sketches dem der hed run ride fordi de var også brede. Men de tabte virkelig hurtig facon ift til prisen. 

Der er ikke nok plads i sketches til mine fødder, og jeg har prøvet flere forskellige af deres modeller

Anmeld Citér

3. januar

Anonym

Jeg har godt nok ikke knyster men en meget bred fod. Jeg er ret glad for angulus, de har en del modeller som er ekstra brede. Nu ved jeg ikke hvor stor størrelse du bruger, men i min str 42/43 har jeg erfaret at hvis der både er en herre og damemodel, så er herre modellen ofte bredere selvom skoen ellers ser ens ud. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.