Nytår i lalandia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. december 2024

Ø3

Profilbillede for Ø3

Hej med jer

Vi snakkede lige om, at vi ikke har planer næste år til nytår og at det kunne være sjovt at prøve at holde det i Lalandia. Er der nogen der har prøvet det og er det sjovt for ungerne? Vi vil have tre børn med på 6 og under.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2024

årgang84

Profilbillede for årgang84

Det er vel så  Sjovt som man selv gør det til.

Vi holdte jul i Søndervig hvor vi købte os ind i julemiddag. Også med i hytten og julehygge med pakker Osv. Syntes det var kanon fedt.

Så nok mest hvad man selv. Vil. Gøre det til. 

Anmeld Citér

30. december 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

For mig er Lalandia et frygteligt sted. Larm og kaos, og de vil have penge for ALT! Jeg har kun været i Billund, men kommer ikke der igen. Vandet i badelandet var iskoldt og slet ikke egnet til små børn. Husene er fine dog. Jeg er mere til fx Skallerup Klit. 

Men det kommer jo an på hvad man er til

Anmeld Citér

31. december 2024

Morfire

Profilbillede for Morfire

Vi har gjort det for 3 år siden med en på 0, 3 og 6.

Det var rigtig hyggeligt, MEN vi var nok lidt skuffede over åbningstiderne. Det lukkede ret tidligt d.31 (husker ikke hvornår, men mener det var klokken 13) og d.1 var svømmehallen lukket, hvilket var det vi primært kom for. Så af et ophold på tre dage fik vi ikke så meget ud af faciliteterne som vi gerne ville.

Anmeld Citér

31. december 2024

Aimah

Profilbillede for Aimah

Vi er her nu med et vennepar og deres børn. Jeg synes det er super fint og vi brugte formiddagen i badeland og eftermiddagen i legeland. 

Vi har valgt at lave maden selv, men man kan sagtens købe sig til et arrangement, vores børn sover dog tidligt og så kan vi voksne holde voksen nytår når de sover

Jeg kan klart anbefale det! Vi er i Rødby og badeland lukker kl. 15.30 den 31., legeland lukker kl. 22  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.