Hvad betyder det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
3 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. december 2024

Anonym trådstarter

Nu truer Rusland direkte Danmark, da vi er massiv i vores våben støtte i Ukraine, men når Rusland truer med passende modsvar militær teknisk, hvad betyder det? Kan læse mig til at vi ikke skal frygte, at de ruller ind med kampvogne.

Hilsen en bekymret kommende mor��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2024

Anonym

Anonym skriver:

Nu truer Rusland direkte Danmark, da vi er massiv i vores våben støtte i Ukraine, men når Rusland truer med passende modsvar militær teknisk, hvad betyder det? Kan læse mig til at vi ikke skal frygte, at de ruller ind med kampvogne.

Hilsen en bekymret kommende mor��

Nu skal man huske at medierne elsker at “skræmme” folket og lægger altid en lille smule ekstra drama på. 

Som du selv skriver, skal vi ikke frygte der ruller kampvogne ind. Men det kan være hybridangreb som destruktive angreb eller sabotage. Det er selvfølgelig heller ikke fedt. Men vi er medlem af NATO som kan skabe en form for tryghed. 

Jeg bliver også lige lidt ekstra opmærksom når jeg læser nyhederne. Men samtidig forbereder jeg mig virkelig på ingenting. For hvis der mod forventning skulle rulle kampvogne ind over grænsen, ville jeg på ingen måde kunne forberede mig på forhånd, men være nødt til at handle ud fra bedste evne. 

Anmeld Citér

29. december 2024

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Der sker nada. Og hvis der gør kan vi ikke kontrollere det alligevel, så må vi have tillid til at vi nok skal klare den. Det har jeg �� gider ikke at gå og bekymre mig og bruge min kostbare tid og energi på at leve i frygt. Sker det så sker det, så tager jeg den derfra. Men det tror jeg virkelig ikke sker ��

Anmeld Citér

29. december 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Der er intet nyt i den retorik fra Ruslands side. De har sagt det samme i de sidste snart tre år. De ved godt, at det er pga. Vestens hjælp, at de ikke kørte Ukraine over på kort tid. Så kommer de med tomme trusler for at få Vesten til at stoppe dette.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.