Det niver...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.001 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. november 2009

M.O.A.R.

Hej piger!

Har her i dag haft det som en der var en der bare nev og nev i bunden af maven..
Har tidligere haft følelsen af bobler i maven

Kan det være tegn på liv?

Jeg er jo nød til at spørge jer til råds herinde, i ved jo det hele

Malene 16+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

LouiseNielsen

Det har jeg også oplevet men ved ikke hvad det er, så kigger også lige med her....

Jeg mærker jo både små bobler og lidt større spark, og jeg syntes ikke jeg forbinder de små "niv" med det, men kan da godt ske....

Anmeld

4. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg mærker også de der niv - jeg tænker det er ligamentsmerter...

Anmeld

4. november 2009

otlitrom

Jeg er ikke gravid, men kaster lige et spørgsmål på banen. Hvor tidligt kan man opleve ligamentsmerter? Føles de lidt som mens.smerter? Jeg er nysgerrig

Anmeld

4. november 2009

LouiseNielsen

- skriver:

ligamentsmerter..

Maven giver sig og gør plads til baby...

Har bare aldrig prøvet de føles som "niv" syntes nærmere det er "jag" ind i underlivet, eller siderne...

Anmeld

4. november 2009

LouiseNielsen

- skriver:

jeg er gravid for 3. gang og har prøvet både niv og jag...

Så vil personligt mene begge dele er helt normalt, også alt efter hvordan og hvor meget maven giver sig af gangen det jo også forskelligt fra person til person...

Kan nemt ske, aner det ikke.... Men når man ikke har prøvet andet så er det ikke lige det man forbinder med det....

Anmeld

5. november 2009

LouiseNielsen

- skriver:

Klart, man er jo lige nervøs hver gang, men det din 2. gang?

Så udvider det sig nok hurtigere og derfor kan det nok føles værre?

Ja det er min anden gang.... Men første gang havde jeg slet ikke den slags "niv" kun jag.... Men det er jo forskelligt fra gang til gang...

Anmeld

5. november 2009

Valle81

MaleneF skriver:

Hej piger!

Har her i dag haft det som en der var en der bare nev og nev i bunden af maven..
Har tidligere haft følelsen af bobler i maven

Kan det være tegn på liv?

Jeg er jo nød til at spørge jer til råds herinde, i ved jo det hele

Malene 16+1

Hejsa:0)

Smerter må være ligementsmerter. Det er fordi din livmoder udvider sig, dine ledbånd og muskeler gør plads til baby.

Dette er min anden gravidtet, og har ikek oplevet at det at mærke liv kan give smereter.

Liv føles mere som indvendige prutter der bare fiser rundt, svage berøringer på indersiden af maven og senere så deciderede spark, hikken, og at man kan mærke den vender sig:0)

Knus

Christina 21+3

Anmeld

5. november 2009

Valle81

kitty skriver:

Jeg er ikke gravid, men kaster lige et spørgsmål på banen. Hvor tidligt kan man opleve ligamentsmerter? Føles de lidt som mens.smerter? Jeg er nysgerrig

Kan ikke huske hvornår fra første graviditet, men denne gang havde jeg dem nsæten fra den dag jeg fandt ud af jeg var gravid. For det meste har det været som sådan mens smerter i underlivet de første par uger, så som kramper i maven, når jeg har vendt mig eller lavet et for hurtigt vrid med kroppen, nu her er det som smerter i hele maven, gør mest ondt nede ved skambenet, men trækker over hele maven.

Så de kan føles meget forskellige:0)

Anmeld

5. november 2009

otlitrom

Valle81 skriver:

Kan ikke huske hvornår fra første graviditet, men denne gang havde jeg dem nsæten fra den dag jeg fandt ud af jeg var gravid. For det meste har det været som sådan mens smerter i underlivet de første par uger, så som kramper i maven, når jeg har vendt mig eller lavet et for hurtigt vrid med kroppen, nu her er det som smerter i hele maven, gør mest ondt nede ved skambenet, men trækker over hele maven.

Så de kan føles meget forskellige:0)

Tak for svar
Jeg har haft menslignende smerter i 20 dage nu ca.. Kan ikke huske hvor længe præcis, men det er da ved at drive mig lidt til vanvid.. Jeg er ikke gravid, så vidt jeg ved.. Men jeg ville da blive mægtig glad, hvis den var der nu! Tester søndag morgen, så må vi se om jeg bare har haft ondt uden grund. Det kommer i jag, hvis jeg strækker mig ud eller vrider i kroppen.. Det lyder måske lidt som dit.. Jeg har følt det fra ca 5 dage efter ÆL.. Så det er lidt tidligt! Jeg ved det ikke, jeg gider ikke bilde mig noget ind!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.