Gratis aktiviteter med børn i juleferien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.297 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. december 2024

Anonym trådstarter

Hej nogen der har nogle gode råd til gratis eller meget billigere aktiviteter jeg kan lave med min 9 og 10årig her i juleferien  

Jeg skal bygge et puslespil med dem som vi sætter frem den 25 december på 1000 brikker.

Ellers er jeg helt ide forladt. Vi bor på nordfyn 

Ud over måske at gå en tur vis vejert tillader det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2024

Haooy_3

Profilbillede for Haooy_3

Hvad med at rydde ud i /rydde op på værelser? Måske omrokere lidt på værelserne så værelset føles nyt �� så kunne man måske finde en billig maling rest på Facebook market place, så man kan male en enkelt væg eller et møbel? 

Ellers bage kage, en måske lidt indviklet en. Måske flødeboller. 

Anmeld Citér

22. december 2024

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Bage, ud og gå tur, spille spil, rydde op og bare tulletid, det gør vi

Anmeld Citér

22. december 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Ud og hygge hos familien; gå en masse ture, eventuelt tage til en af de legepladser der er som en aktivitetsbane. Bage, lave trylledej, hovedrengøring/sortering, eventuelt tage i zoo hvis pengene er til det. 

vi skal ikke det helt vilde.  Primært går dagene her op til og efter jul med besøg hos familie, hvor vi lige er og hygger et par timer eller de kommer hos os. Og så går vi som altid formiddagstur, og ellers hygger vi bare her hjemme, gør lidt ekstra ud af frokosten med lidt fiskefilet osv. men ja.. afslapning og stille hygge først og fremmest. 

Anmeld Citér

22. december 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

- En rask fodboldkamp i parken (med madpakker eventuelt)

- Hjemmebiograf på stuegulvet og sove på madrasser hele natten - måske i soveposer

- Hjemmelavet julepynt af ugeblade og aviser, der findes en masse DIY på nettet til flotte ting

- Brætspilsturnering med en pose slik som førstepræmie 

- Skovtur og samle kogler, blade og andet til vinterdekorationer

- Nogle museer her i KBH har en ugedag med gratis adgang, det kan være at det samme er tilfældet hos jer?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.