Øv, jeg er ked af og skuffet 
Mine børn kom på tidlig juleferie ved mine forældre og børnenes mormor og (sted)morfar fra torsdag - lørdag, så de kunne julehygge med hinanden, mens min mand og jeg var på arbejde.
Da jeg kommer derned fortæller de mig - blot i en hensætning, at min søn (2,5 år) pev og græd og da han ikke alligevel vil rutsche ned af den rutschebane han, som han havde kravlet op på, men at min datter (5år) så gik op og trøstede ham. De sagde, at de ignorerede ham, til han hidsede sig ned igen… og at han måske havde slugt noget af en limstift.. og min stedfar sagde, at han overhovedet ikke syntes det havde været hyggeligt foran min børn. Jeg spurgte, men hans svar var så.. tarveligt.
Min datter sagde til mig, at der ikke havde været særlig hyggeligt og hun kun vil derned, hvis jeg er med. Og de har slidt skødet af mig hele dagen.
Jeg ved ikke hvad der er sket, men jeg er bare så åh ked af det, at de ignorerer min søn, når han er bange (for at rutsche) og de samtidig ikke er opmærksom på, hvad han propper i munden.. og så - foran mine børn fortæller mig, at samværet ikke har været hyggeligt.
Jeg ved ikke om 1) om jeg er gal på den, og/eller 2) hvad jeg skal gøre eller om jeg overhovedet skal sige noget..
Så søde mødre, vil I ikke komme med jeres besyv på denne? ❤️
Anmeld
Citér