Jeg synes nu, at det lyder ret uskyldigt. Selvfølgelig er det forvirrende - de fleste mennesker i lange forhold oplever i højere eller mindre grad at møde mennesker andre end deres partnere, som fascinerer dem eller måske endda bliver genstand for deres forelskelse. Det er jo nemt, når det er personer man reelt ikke kender, men kan projiktere en masse fantasier over på, der måske for en stund er mere spændende end det man har derhjemme.
Jeg har været sammen med min elskede partner i en menneskealder og kunne aldrig drømme om at være ham utro eller gå fra ham… men jeg har 2-3 gange prøvet at “crushe” på andre, alle gangene har det faktisk været kollegaer. Jeg må faktisk med lidt røde kinder indrømme, at jeg lidt har nydt den energi der ligger i det, og at jeg selvfølgelig samtidig har været 117% opmærksom på ikke at overskride nogle grænser. Efter tid er det dampet af, af sig selv.
Jeg er helt sikker på at min mand igennem årene også har været fascineret af/fantaseret om andre kvinder - jeg opfatter det som en naturlig del af at være et levende menneske 
Anmeld
Citér