Er jeg forelsket i min kollega?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
2 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. december 2024

Anonym trådstarter

Jeg har fået et godt øje til min kollega og jeg aner ikke om det er gengældt. Han er yderst charmerende, på den helt rigtige måde. Vi arbejder i hver vores afdeling men har alligevel en del med hinanden at gøre i forbindelse med forskellige arbejdsopgaver. Jeg tager mig selv i at grave efter om der er noget jeg lige kan skrive til ham omkring og når han går forbi er der altid en kæk kommentar den ene eller anden vej. Det forvirre mig helt vildt, og jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad der foregår i mig. Han flyver rundt i mine tanker og det er simpelthen så skørt, især fordi det højst sandsynligt bare er mig der er totalt teenage crushed. Men med til forvirringen høre at jeg er gift og mor til to, mit parforhold er overordnet godt, vi har selvfølgelig vores op og nedture et parforhold på 10 år i baggagen. Jeg kan slet ikke forestille mig en hverdag anderledes end idag, med mand og børn. Jeg er røv forvirret over mine følelser, nu hvor jeg føler mig ekstremt draget af min kollega, jeg er gået på juleferie og har et eller andet sted halv krise over at jeg ikke ser ham før i det nye år, den er jo helt gal, hvad er det der foregår? Der har intet intimt eller direkte flirtende været mellem os og alligevel føler jeg mig som en teenager hver gang han er i nærheden. What to do?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2024

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Kort sagt, så skal du tage dig sammen. Du har en mand derhjemme og du skal holde op med at dyrke den her flirt. Hvad forestiller du dig at der skal ske? Du skal holde afstand fra ham og se ham så lidt du kan. Ellers risikerer du at ødelægge din familie. Vi kan ikke styre vores følelser men vi kan styre vores handlinger og det kan du gøre ved minimal kontakt og distrahere dig selv når du dagdrømmer om ham. 

også dyrk dit eget ægteskab lidt mere. 

Anmeld Citér

22. december 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Jeg synes nu, at det lyder ret uskyldigt. Selvfølgelig er det forvirrende - de fleste mennesker i lange forhold oplever i højere eller mindre grad at møde mennesker andre end deres partnere, som fascinerer dem eller måske endda bliver genstand for deres forelskelse. Det er jo nemt, når det er personer man reelt ikke kender, men kan projiktere en masse fantasier over på, der måske for en stund er mere spændende end det man har derhjemme.

Jeg har været sammen med min elskede partner i en menneskealder og kunne aldrig drømme om at være ham utro eller gå fra ham… men jeg har 2-3 gange prøvet at “crushe” på andre, alle gangene har det faktisk været kollegaer. Jeg må faktisk med lidt røde kinder indrømme, at jeg lidt har nydt den energi der ligger i det, og at jeg selvfølgelig samtidig har været 117% opmærksom på ikke at overskride nogle grænser. Efter tid er det dampet af, af sig selv.

Jeg er helt sikker på at min mand igennem årene også har været fascineret af/fantaseret om andre kvinder - jeg opfatter det som en naturlig del af at være et levende menneske

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.